הגבלות יוטלו על בת ים ועל רובעים באשדוד; הוסר הסגר ביפו ורהט

ועדת השרים החליטה כי באזורים שהוגדרו תיאסר התקהלות של יותר מעשרה אנשים, וייסגרו חלק ממוסדות החינוך. האכיפה תוגבר במקומות שבהם הוסרו ההגבלות. קבינט הקורונה צפוי להתכנס ביום ראשון

זמן צפייה: 01:06

ועדת השרים להגדרת "אזור מוגבל" החליטה הערב (חמישי) להטיל הגבלות על בת ים ועל רובעים ג', ז' ו-ח' באשדוד, ברקע העלייה בתחלואה. באשדוד הוחלט על סגירת מוסדות חינוך ולאסור על התקהלות של מעל 10 אנשים באזורים שהוגדרו. בבת ים הוחלט על סגירת מוסדות החינוך החל מכיתה ה', איסור על התקהלות של מעל 10 אנשים ואכיפה מוגברת בחתונות ובמקומות נוספים.

במקביל, הוחלט להאריך את ההכרזה על שכונה 2 בערערה כאזור מוגבל עד ל-1 ביולי בשעה 8:00 בבוקר. ההכרזה תיכנס לתוקפה מחר בשעה 8:00 בבוקר. בשכונת עג'מי ביפו וברהט הוחלט להסיר את המגבלות ולהגביר את האכיפה.

עוד בחדשות 13:

מספר הנדבקים בקורונה ממשיך לזנק: 668 אובחנו ביממה האחרונה

רה"מ: נכריז על שיתוף פעולה עם איחוד האמירויות במאבק בקורונה

אלוף נוסף בבידוד: ראש אמ"ן תמיר הימן – שבא במגע עם חולה

המשטרה אוכפת את ההסגר בבני ברק
המשטרה אוכפת את ההסגר בבני ברק | צילום: דוברות המשטרה

קבינט הקורונה צפוי להתכנס ביום ראשון בעקבות העלייה בתחלואה. גורמים בכחול לבן הסבירו כי כינוס קבינט הקורונה היה אמור להתקיים בהמשך השבוע אך הוקדם בעקבות בקשתו של שר הביטחון בני גנץ.

בתוך כך, מבית החולים בילינסון נמסר כי בעקבות הדבקה של כוח עזר מחוץ לבית החולים, הוצאו 22 אנשי צוות מיון לבידוד.

רישום תוצאות בדיקת קורונה
רישום תוצאות בדיקת קורונה | צילום: Shutterstock

מוקדם יותר הערב משרד הבריאות עדכן כי מספר הנדבקים זינק ביממה האחרונה ב-668, וכעת מניין החולים הפעילים עומד על 6,084, בהם 47 במצב קשה, מתוכם 29 מונשמים ו-52 במצב בינוני. מספר מקרי המוות מסיבוכי המחלה עלה ל-309, ועד כה החלימו כ-16 אלף ישראלים. כמו כן, אתמול בוצעו 17,697 בדיקות. גורמים במשרד הבריאות חלוקים אם להחזיר את ההגבלות או לנסות ולהשאיר את המשק פתוח כפי שהוא היום.