מניין מקרי המוות מקורונה בישראל עלה ל-73: בן 63 מת בסורוקה

הגבר, שסבל ממחלות רקע, הלך לעולמו לאחר שנדבק בנגיף. 9,404 בני אדם נדבקו עד כה במחלה, 146 מהם במצב קשה ומתוכם 121 מונשמים. 801 בני אדם החלימו ושוחררו מבתי החולים

קורונה בישראל
קורונה בישראל | צילום: רויטרס

גבר בן 63 הלך לעולמו הערב (רביעי) בבית החולים סורוקה, לאחר שאובחן חיובי לנגיף הקורונה. מבית הולים נמסר כי הוא סבל ממחלות רקע.

מוקדם יותר היום עדכן בית החולים שערי צדק שקשישה בת 90 עם מחלות רקע רבות ומורכבות מתה לאחר שאושפזה לפני כשבוע. בכך, עלה מספר המתים בישראל ל-72 בני אדם - כאשר 12 מתוכם ביממה האחרונה.

כמו כן, 9,404 בני אדם נדבקו עד כה במחלה, 146 מהם במצב קשה ומתוכם 121 מונשמים. 801 בני אדם החלימו ושוחררו מבתי החולים.

קורונה בישראל
קורונה בישראל | צילום: רויטרס

שניים מהמתים היום הם דיירים מבית האבות "משען" בבאר שבע, שסבלו ממחלות רקע רבות ואושפזו בבית החולים סורוקה לאחר שאובחנו כחיוביים לנגיף.

שמו של אחד הדיירים הוא שמעון ריינזילבר, ניצול שואה בן 97. הוא הותיר אחריו ילד אחד, שלושה נכדים ושמונה נינים. הנכד שלו אורן סיפר כי "הוא מת לבד, בלי אף אחד לצידו". שמעון הגיע לבית האבות משען לפני שש שנים יחד עם אשתו צילה, היא נפטרה לפני 3 חודשים.

משפחתו סיפרה כי לאחר שהרגיש לא טוב והתאשפז, התקבלו תוצאות שליליות לקורונה ואחרי בדיקה שלילית נוספת הוא חזר לבית האבות משען"זו הייתה הטעות של חיינו". ימים ספורים לאחר מכן המשפחה התבשרה שהוא אכן חולה קורונה. נכדו העביר ביקורת חריפה על התנהלות בית האבות: "הקורונה היא הכדור שהרג את סבא שלי - אבל משען לחצו על ההדק. והם הרגו עוד לפניו וימותו עוד אחריו. זה ממש מחנה השמדה בחסות המדינה".