ביום השני ברציפות: יותר מ-100 מאומתים חדשים, בהם 64 תלמידים

אחרי שבועות שבהם מדינת ישראל כולה הייתה ירוקה, בעקבות ההתפרצות המחודשת בנימינה נצבעה בכתום ומודיעין - בצהוב • רה"מ בנט יקיים דיון חירום עם בכירי משרד הבריאות ויבחן את הצעדים הבאים

זמן צפייה: 03:31

התפרצות הקורונה: משרד הבריאות עדכן הבוקר (רביעי) כי 110 מאומתים חדשים התגלו אתמול בישראל - בהם 64 תלמידים ו-14 איש ששבו מחו"ל. זהו היום השני ברציפות מזה שבועות ארוכים, שבו יותר מ-100 ישראלים נמצאו חיוביים לנגיף ביום אחד.

בעקבות העלייה בתחלואה, בנימינה הפכה לעיר כתומה ומודיעין לצהובה. בניסיון למנוע התפרצות נוספת, ראש הממשלה נפתלי בנט יכנס בצהריים דיון חירום בנוכחות בכירי משרד הבריאות, שם יבחנו הצדדים את הצעדים הבאים וישקלו להחזיר כמה מההגבלות.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

פונה המאחז "עוז ציון": 7 נעצרו ועוכבו בחשד לתקיפת שוטרים

דיווח אמריקני: איראן ניסתה לשגר לוויון לחלל – ונכשלה

חודש לפני שזרק בקת"ב לבית ביפו: בעלי מסעדת "הזקן והים" נעצר

נגיף הקורונה בישראל
נגיף הקורונה בישראל | צילום: רויטרס

מוקדם יותר היום, ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס הסבירה בריאיון לגל"צ כי "הווריאנט ההודי חדר לישראל משום שאנשים לא הקפידו על הנחיות הבידוד". לדבריה, משרד הבריאות ערוך לכל תרחיש, ובכוונתו להציג לבנט "את כל האפשרויות וההגבלות - כולל החזרת מסכות והגבלת ההתקהלות".

מניין הנדבקים בנגיף מפרוץ המגפה עלה ל-840,166 בני אדם. כעת בארץ, 554 חולים פעילים, בהם 26 במצב קשה, מתוכם 18 שמחוברים למכונות הנשמה. מניין המתים עלה ל-6,428. עד כה חוסנו 5.5 מיליון איש במנה הראשונה, מהם כ-2.1 מיליון קיבלו גם את המנה השנייה.

הקורונה בישראל
הקורונה בישראל | צילום: רויטרס

אתמול, בהצהרה מיוחדת שנשא ראש הממשלה בעקבות המצב, אמר נפתלי בנט כי "קיבלנו החלטה להתייחס לזה כאל התפרצות חדשה, והמטרה היא לקטוע אותה מוקדם ככל האפשר". לצורך כך, בכוונתו להקים מחדש את קבינט הקורונה, להגדיל את מספר עמדות הבידוק בנתב"ג ולדחות את כניסת התיירים המחוסנים לחודש אוגוסט.