"הישג ענק": ישראל חצתה את רף 5 מיליון המחוסנים במנה השנייה

משרד הבריאות עדכן כי 129 מאומתים חדשים התגלו ביממה האחרונה, זאת כאשר שיעור הבדיקות החיוביות עמד על 0.4% בלבד. 160 מהחולים במצב קשה, בהם 97 מונשמים. מספר המתים עלה ל-6,346 איש

זמן צפייה: 00:41

שר הבריאות יולי אדלשטיין עדכן הבוקר (שישי) כי ישראל חצתה את רף 5 מיליון המחוסנים נגד הקורונה במנה השנייה, זאת כאשר מניין המתחסנים במנה הראשונה הינו 5.3 מיליון בני אדם. "היום עברנו את  5 מיליון המחוסנים במנה שנייה", כתב השר בחשבון הטוויטר שלו. "זהו הישג ענק למערכת הבריאות ולאזרחי ישראל. ביחד ממגרים את הקורונה".

בתוך כך, משרד הבריאות עדכן כי אתמול התגלו 129 נשאים חדשים, וכי 0.4% בלבד מסך 35 אלף הבדיקות שנעשו חזרו חיוביות. כעת בישראל, 1,897 מאומתים פעילים, בהם 160 שמצבם קשה ו-97 מונשמים. כמו כן, מניין המתים עלה ל-6,346 בני אדם.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

תיעוד בלעדי: מרדף המשטרה אחר איאד אל-חאלק – דקות לפני מותו

המשטרה נערכה למעצר של משי זהב; המכתב שהשאיר – לא כלל חרטה

ליברמן דורש: לא לאפשר לחרדים להצטרף לממשלה – במשך שנה וחצי

השבוע הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו כי ישראל נערכת למבצע חיסונים נוסף בעוד כחצי שנה, אלא שיום לאחר מכן פרויקטור הקורונה הפרופסור נחמן אש סתר את דבריו, ואמר כי הוא אינו יודע מתי נקבל חיסון נוסף. "אולי בעוד חצי שנה, אולי שנה - אולי אפילו יותר אם נראה שהחיסון מפתיע לטובה ושומר על יעילות לאורך זמן, וללא וריאנטים שיסכנו אותו".