הדסה עין כרם: שתי יולדות לא מחוסנות מאושפזות במצב קשה וקריטי

בת 20 בשבוע ה-28 להריונה נותחה בניתוח קיסרי וכעת היא מונשמת ומורדמת - מצבה קריטי • בת 27 נותחה בעודה בשבוע ה-27 להריונה וכעת מקבלת סיוע נשימתי כשהיא מוגדרת במצב קשה

בית החולים הדסה עין כרם
בית החולים הדסה עין כרם | צילום: הדסה עין כרם

שתי יולדות לא מחוסנות בשנות ה-20 לחייהן מאושפזות במצב קשה וקריטי בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. האחת, בת 20 בשבוע ה-28 להריונה שנותחה בניתוח קיסרי וכעת היא מונשמת ומורדמת - מצבה קריטי. השנייה, בת 27 שנותחה בעודה בשבוע ה-27 להריונה וכעת מקבלת סיוע נשימתי כשהיא מוגדרת במצב קשה.

במקביל, משרד הבריאות עדכן הבוקר כי אתמול התגלו 6,314 מאומתים חדשים לנגיף הקורונה ובסך הכול ישנם 65,432 מאומתים פעילים. מספר החולים הקשים ירד ל-703,מהם 203 מונשמים. כ-124 אלף בדיקות נערכו אתמול ושיעור המאומתים מבין כלל הנבדקים הוא 5%. מקדם ההדבקה (R) עלה במעט ועומד כעת על 0.9. 40% מהמאומתים בשבוע האחרון הם ילדים מתחת לגיל 11.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"נפילתו של בראל – צלקת בשירות שלי": מפקד מג"ב בריאיון בלעדי

טליבאן: הוצאות להורג וקטיעת איברים כעונש יחזרו לאפגניסטן

אבו מאזן לישראל: שנה לנסיגה ולהסדר אחרת נפנה להאג

קורונה, ישראל, קניון, תקנות, סגר, תו ירוק
הגבלות קורונה בישראל | צילום: רויטרס

בתוך כך, בצל הגל הרביעי ולאחר שבכיר במשרד הבריאות מתח אמש ביקורת על ראש הממשלה נפתלי בנט, שרים בקבינט הקורונה אמרו היום בשיחה עם חדשות 13 על נושא הגבלת ההתקהלויות כי "משרד הבריאות מעולם לא נלחם בהצבעה על כך בקבינט. כן דיברו על זה אבל לא נלחמו".