הציבור מוזמן להשתתף: דיון פתוח בנושא חיסוני ילדים בגיל 11-5

כפי שפורסם בחדשות 13, הדיון בנושא חיסוני קורונה לילדים יתקיים ביום חמישי וייפתח לציבור. צוות הטיפול במגפות יציג את כלל השיקולים ומזמין את כל מי שמעוניין להביע עמדה או להציג שאלות

חיסון לילדים
חיסון לילדים | צילום: fotolia

לאחר שוועדת המומחים של ה-FDA המליצה על מתן חיסוני קורונה לילדים בגילאי 11-5, צוות הטיפול במגפות יקיים דיון פתוח לציבור בנושא מתן חיסוני קורונה לילדים, כך פרסם הבוקר (שישי) מטה ההסברה למאבק בנגיף הקורונה.

הדיון ייערך ביום חמישי הקרוב וישודר בשידור חי. צוות הטיפול במגפות יציג בדיון את המידע ואת מכלול השיקולים לקראת קבלת ההחלטה על המלצתו למנכ"ל משרד הבריאות. הציבור מוזמן להשמיע את עמדתו בפני חברי הוועדה ולהציג שאלות למומחים, כחלק מההליך השקוף בנושא, אך המלצת הוועדה לא תתקבל בדיון זה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

היעד נקבע: אפס פליטות גזי חממה עד 2050

ארה"ב: נאו-נאצים שתכננו להפיל את הממשל נשפטו ל-9 שנים בכלא

מיתוג מחדש: פייסבוק הכריזה על השם החדש – Meta

הדיון בצט"מ יכלול את הצגת הנושא על ידי מומחים ונציגי חברת פייזר, וכן מענה לסוגיות שיעלו מהציבור ושמיעת עמדות שונות. המעוניינים להשמיע את עמדתם בנושא יכולים לפנות בקישור הזה עד ליום שלישי בשעה 9:00. הגרלה תיערך בין הפונים.

שאלות או סוגיות שהציבור מעוניים שהמומחים המציגים בדיבור יתייחסו אליהם, ניתן לכתוב בקישור הזה עד ליום שלישי בשעה 16:00. מתוך הפניות שיתקבלו, יבחרו מספר שאלות שיוצגו בפני המומחים המציגים יקבלו עליהם מענה.

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון מסרה בתגובה לפרסום: "מברכת את גורמי המקצוע במשרד הבריאות על ההחלטה לקיים את הדיון בנושא חיסוני הילדים בצורה שקופה לציבור. כך ראוי וכך נכון. זו הדרך לבניית אמון עם הציבור".

בתוך כך, משרד הבריאות עדכן הבוקר את נתוני התחלואה, מהם עולה כי 651 מאומתים חדשים אותרו אתמול, המהווים 0.92% מתוך יותר מ-70 אלף בדיקות. מספר החולים קשה עומד על 227, מתוכם 153 במצב קריטי ו-133 מונשמים. מספר החולים הפעילים עומד כעת על 9,354.