טרגדיה בקפלן: אישה בהיריון מתקדם נפטרה, גם היילוד לא שרד

מורן מלכי נבו בת ה-38, אם לשתי בנות, הגיעה לביה"ח במצב אנוש ומייד עברה ניתוח קיסרי, אך למרות מאמצי הצוות הרפואי היילוד נפטר, ובהמשך נקבע גם מותה. משפחתה הסכימה לתרום את איבריה

זמן צפייה: 02:34

טרגדיה בבית החולים: מורן מלכי נבו בת ה-38 שהייתה בשבוע ה-38 להריונה ואם לשתי בנות, נפטרה היום (שבת) בבית החולים קפלן שברחובות לאחר שהובהלה לשם במצב אנוש. מייד עם הגעתה לבית החולים, מלכי עברה ניתוח קיסרי להוצאת היילוד, אך זמן קצר לאחר מכן ולמרות מאמצי הצוות הרפואי, נאלצו לקבוע גם את מותו. מלכי הייתה חתומה על כרטיס אדי ומשפחתה הסכימה לתרום את איבריה. 

משפחתה של מלכי מסרה לחדשות 13 כי "זו אבידה גדולה שעדיין קשה לנו לעכל. מורן הלכה מאיתנו בטרם עת. היא הייתה בן אדם שמח וטוב לב, וגם בלכתה הצליחה לעשות טוב ותרמה מגופה. היא השאירה מאחוריה שתי בנות מקסימות וכל תשומת ליבנו לתמוך בהן".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

מגפת הקורונה: בוויטנאם גילו זן חדש שמתפשט מהר יותר באוויר

בנט מתקרב לממשלת השינוי – ומתכנן הופעה פומבית בקרוב

בפרקליטות מרוצים מעדות ישועה: "הבהיר מי השתלט על אתר וואלה"

מורן מלכי
מורן מלכי | צילום: באדיבות המשפחה

מנהל חטיבת הנשים ויולדות במרכז הרפואי קפלן, פרופ' אלון בן אריה, התייחס למקרה המצער ואמר: "לצערנו הרב, למרות ניסיונות לייצב את מצבה ומאמצי החייאה מתקדמים, מורן נפטרה במהלך הלילה. סיבת הפטירה שלה ושל היילוד לא ידועה בוודאות, אולם אנו מעריכים כי מדובר בתסחיף מי שפיר, שעלול להתרחש לעיתים רחוקות בהריון. יש לציין כי פטירה של אם ויילוד כתוצאה מתסחיף מי שפיר, הינה מקרה נדיר וחריג".

פאראמדיק מד"א, רמי מאושר, שהשתתף במאמצים להציל את חייה של מלכי, ואמר: "מרגע קבלת הקריאה במוקד החרום מד"א , עשינו במהירות את כל הפעולות והמאמצים על מנת להעניק לה טיפול מציל חיים ולהביא אותה בדחיפות לבית החולים כדי להציל אותה ואת העובר. זה נגמר עצוב, ואנחנו משתתפים בצער המשפחה".