בנט: "אי התחסנות בפעם השלישית היא סכנת חיים"

ראש הממשלה שביקר בבית החולים איכילוב הדגיש: "מחר אנחנו מתכוונים לעבור כבר את רף מיליון המחוסנים במנה השלישית" • אדם שנכח בדיוני קבינט הקורונה נמצא חיובי לנגיף, השרים ייבדקו

זמן צפייה: 05:21

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר היום (ראשון) במחלקה הפנימית ובמחלקת הקורונה של בית החולים איכילוב ופגש את מנכ"ל בית החולים פרופ' רוני גמזו ואנשי צוות בכירים במוסד הרפואי הגדול בתל אביב. הצוות המקצועי הציג בפני בנט סקירה של פעילות מחלקת הקורונה וראש הממשלה אמר כי "גל הדלתא שוטף את כל העולם כרגע, וגם את מדינת ישראל. ישראל ניצבת בפני שיא התחלואה בשבועות הקרובים, לכן היה חשוב לי להגיע לכאן ולחזק את עובדי הקו הראשון, אלו צוותי הרפואה במחלקות הפנימיות ובמחלקות הקורונה בישראל".

בנט הדגיש: "אי התחסנות במנה השלישית היא סכנת חיים" והוסיף כי "מחר אנחנו מתכוונים לעבור כבר את רף מיליון המחוסנים במנה השלישית. אנחנו פותחים עשרה מרכזים במהלך היום בכל רחבי הארץ. אנחנו מעמידים אותם לרשות אזרחי ישראל, היחידים בעולם שיכולים להתחסן בפעם השלישית".

רה''מ בנט בבית החולים איכילוב לצדו של פרופ' רוני גמזו
רה''מ בנט בבית החולים איכילוב לצדו של פרופ' רוני גמזו | צילום: קובי גדעון/ לע''מ

ראש הממשלה קרא לאזרחים בגילאי 50 ומעלה אשר זכאין להתחסן במנה השלישית: "צאו להתחסן, היום. גשו למרכזי החיסונים, גם בלי תור, בכל קופות החולים, ויקבלו אתכם. צאו עכשיו". בנט ציין  כי הדרך לנצח את המגפה היא "בעזרת המסכות - הן עובדות, והחיסונים. לכן, צאו להתחסן, גם בלי תור, ועטו מסכות בכל מקום".

בתוך כך, משתתפי קבינט הקורונה קיבלו היום הודעה כי אחד הנוכחים בדיון נמצא חיובי לנגיף. השרים ומשתתפי הישיבה ייבדקו בהקדם.