נתיחה שלאחר המוות קבעה: בת ה-19 לא מתה מקורונה

אתמול הלכה לעולמה ים קרדי שלא סבלה ממחלות רקע - מה שהעלה את החשש לכך שמתה מהנגיף הקטלני. משרד הבריאות עדכן את המשפחה כי היא נדבקה בחיידק אלים בשם "מנינגוקוק"

זמן צפייה: 01:02

מגפת הקורונה: משרד הבריאות עדכן היום (חמישי) את משפחתה של ים קרדי בת ה-19 שמתה אתמול כי היא לא נדבקה בנגיף הקורונה, וסיבת המוות היא שהצעירה נדבקה בחיידק אלים בשם "מנינגוקוק". הלווייתה תתקיים היום בשעה 18:00 בנס הרים.

אתמול פורסם כי צעירה בת 19 מירושלים הלכה לעולמה לאחר שסבלה מחום - ומבלי שסבלה ממחלות רקע. החשש היה כי נדבקה בקורונה, אך לא נבדקה בזמן. כאשר החלה בת ה-19 לפתח סימפטומים - בהם חום, צמרמורות, שלשולים והקאות - פנתה למרכז לרפואה דחופה "טרם" ושם נאמר לה שכדאי שתיבדק לקורונה. הצעירה התקשרה למד"א וביקשה להיבדק – אך היא איבדה הכרה, עברה החייאה ומותה נקבע.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ריבלין לגנץ: מעביר את המנדט להרכבת הממשלה לכנסת

מספר המתים מקורונה עלה ל-140; 12,591 חולים – בהם 140 מונשמים

אסיפות הורים מקוונות: תוכנית הלמידה מרחוק של משרד החינוך

מוקדם יותר היום עדכן משרד הבריאות כי מספר מקרי המוות מקורונה בישראל עלה ל-140. כמו כן, מניין הנדבקים טיפס ל-12,591, כאשר 174 במצב קשה ו-140 מהם מונשמים. 172 מהחולים במצב בינוני ו-9,481 במצב קל. 2,624 מהישראלים שנדבקו בווירוס החלימו.

מוות ראשון מקורונה נרשם הלילה בבית האבות "משען" ברמת אפעל. מוות נוסף היה של דייר בבית האבות ביבנאל. אדם אחר שהלך לעולמו לאחר שנדבק בנגיף היה דייר בבית האבות "משען" ברמת אפעל. עד כה, 52 מהמתים מהקורונה היו דיירים בבתי אבות ברחבי הארץ.