בזמן שאם הושיבה את בנה: מונית פגעה ברכב חונה - וברחה • תיעוד

תושבת גבעתיים בת 25 חשה חבטה בגב בזמן שהניחה את ילדה במושב הבטיחות. כשהרימה את מבטה הופתעה לגלות שנהג מונית פגע בדלת מכוניתה – ונמלט. "זו טראומה"

זמן צפייה: 00:22

שביט לוי, תושבת גבעתיים בת 25, התכוונה להושיב את בנה בכיסא הבטיחות במכוניתה ביום שישי האחרון, כשמונית פגעה בדלת הפתוחה, לטענתה חבטה בגבה – והמשיכה בנסיעה. "אחר הצהריים הייתי ברחוב המעפילים בתל אביב. יצאתי מהבית ובאתי לחגור את הילד שלי בכיסא בטיחות", סיפרה לחדשות 13. "פתחתי את הדלת של האוטו, ובזמן שהושבתי אותו שמעתי בום - הדלת עפה וחזרה אליי לתוך הגב. הסתכלתי וראיתי את המונית עוברת. הנהג פשוט המשיך ולא עצר, זו טראומה".

לאחר האירוע הצליחה שביט לקבל לידה סרט אבטחה שצולם על ידי מצלמה מהבית הסמוך ובו רואים את מקרה הפגיעה. היא גם הצליחה להשיג מתוכו את מספר הרישוי של המונית. בסרטון נראית המונית בברור כשהיא פוגעת בעוצמה בדלת הרכב של שביט וממשיכה בנסיעתה, מבלי לבדוק לשלומם של שביט ובנה.

נהג מונית פוגע בדלת של מכונית ובורח
נהג מונית פוגע בדלת של מכונית ובורח | צילום: חדשות 13

כשבידיו מספר המונית שפגעה ברכב של שביט, בעלה, צחי לוי, פנה בפייסבוק למוקד חברת "גט", שלה שייכת המונית, בבקשה לקבל את פרטי הנהג הפוגע. אולם בחברה ענו לו שפרטי הנהג מצויים תחת חיסיון וכי אין באפשרותם להעביר לו אותם. במקום זה, הציעו להם לפנות למשטרה.

שיחה בין הבחורה שרכבה נפגע ע''י נהג מונית לבין חברת גט טקסי
שיחה בין הבחורה שרכבה נפגע ע''י נהג מונית לבין חברת גט | צילום: חדשות 13
שיחה בין הבחורה שרכבה נפגע ע''י נהג מונית לבין חברת גט טקסי
שיחה בין הבחורה שרכבה נפגע ע''י נהג מונית לבין חברת גט טקסי | צילום: החדשות 13

שביט קיוותה לקבל את סיועה של חברת "גט": "הבעיה העיקרית בכל הסיפור הזה היא ש'גט' פשוט יכלו לעזור לי להגיש את התלונה". לדבריה, חשוב שהנהג יטופל ולא יהווה סכנה לנוסעים בכביש. "אני קיבלתי מכות יבשות בגב, והילד בסדר, אבל זה יכול היה להיגמר אחרת לגמרי". בהמשך, שביט הגיעה למשטרה להגיש תלונה. מהארגון נמסר: "קיבלנו היום את התלונה, ואנחנו מקווים שבימים הקרובים נאתר את הנהג".

תגובת "גט": "החברה מחויבת לשמירה על פרטיות נוסעיה ונהגי המוניות כאחד ותפעל בהתאם להוראות הדין ולהנחיות המשטרה".