מורה שבאה במגע עם תלמידים התגלתה כחולה בקורונה – ביה"ס נסגר

בית ספר לחינוך מיוחד במודיעין עילית נסגר ביום חמישי שעבר לאחר שעובדת במקום, שבעלה שהה בבידוד וחש ברע, ביצעה בדיקות ונמצאה חיובית לנגיף. "מרגע שנודעה לנו הבעיה סגרנו את המקום"

זמן צפייה: 01:59

בית ספר לחינוך מיוחד במודיעין עילית נסגר ביום חמישי שעבר לאחר שמורה במוסד שבאה במגע עם תלמידים התגלתה כחולת קורונה - כך נודע היום (שני) לחדשות 13. עובדת בבית הספר סיפרה לחדשות 13 כי המורה עשתה בדיקת קורונה לאחר שבעלה, שנמצא בבידוד, לא חש בטוב.

"מדדו לה חום כשהיא הגיעה לפי הנהלים, אך לא היה לה חום", סיפרה המזכירה. "ברגע שבעלה עשה בדיקה היא עשתה גם. מרגע שנודעה לנו הבעיה סגרנו את בית הספר".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מניין המתים מקורונה עלה ל-234; 29 חולים אובחנו מאז אמש

הצעת משרד הבריאות: ביטול הגבלת המרחק ופתיחת קניונים בשישי

דוח מודיעין בארה"ב: סין טייחה את המגפה כדי לאגור ציוד רפואי

כיתה ריקה בבית ספר
כיתה ריקה בבית ספר | צילום: Shutterstock

אתמול חזרו מאות אלפי תלמידי כיתות א' עד ג' וי"א-י"ב לשגרת לימודים בצל התפרצות מגפת הקורונה. עם זאת, במספר רשויות החליטו כי הלימודים לא ייפתחו - במחאה על חוסר הסדר והזמן להיערך בהתאם. בהמשך השבוע צפויים להיפתח בתי ספר נוספים. יש לציין כי בירושלים 70% מהתלמידים הגיעו לבתי הספר, במועצה האזורית שער הנגב 80% ובשדרות 25% אחוזים בלבד.

שר החינוך רפי פרץ התייחס לפתיחת הלימודים ואמר כי "פתחנו כ-80% ממוסדות החינוך. גאה בכם המורות, המורים מנהלות ומנהלים ומעריך אתכם מאוד. המסירות שלכם בעבור התלמידים היא מיוחדת ומחממת את הלב. אנחנו לא מתפשרים על השמירה על הנחיות הבריאות. גם אני שולח ילד ונכדים לבתי הספר, החשש מובן אך יש לי אמון מלא במערכת. תלמידים יקרים, הורים וצוותי הוראה, אני סומך עליכם. בהצלחה לכולם".

חזרה לבית הספר בימי קורונה
חזרה לבית הספר בימי קורונה | צילום: דוברות משרד החינוך