בית הספר של החופש הגדול יימשך 3 שבועות - עד 6 באוגוסט

הלימודים יחלו ב-14.7 וייערכו בכל יום בין 8:00 ל-13:00 - עם אופציה לקיום צהרון. בכל גן יהיו בין 15 ל-35 ילדים עם גננת וסייעת. העלות: עד 550 שקלים • פרסום ראשון

זמן צפייה: 01:03

הממשלה הודיעה הערב (שלישי* כי בית הספר של החופש הגדול בגני הילדים יתקיים במשך 18 יום, בין התאריכים 14.7 עד 6.8. הלימודים יתקיימו בכל יום, בין השעות 8:00 עד 13:00 - עם אופציה לקיום צהרון. בכל גן ישהו בין 15 ל-35 ילדים בליווי גננת וסייעת או שתי סייעות, זאת בעלות של עד 550 שקלים.

אם כך, שנת הלימודים תסתיים ב-13.7, יומיים לאחר מה שסוכם לכתחילה בזמן משבר הקורונה. בהודעה הסבירו כי "הארכת שנת הלימודים ודחיית היציאה לחופש הגדול תאפשר להורים להמשיך בעבודתם הסדירה, תחסוך הוצאות רבות של משקי הבית על קייטנות ותסייע להתאוששותו של המשק מהמשבר".

עוד בחדשות 13:

בשל חשש מסכנות בריאותיות: נעצר הניסוי ב"תרופת טראמפ"

התפרצות הקורונה ברחובות: מורה רביעית בביה"ס "נבון" נדבקה

"קשר והכה בחגורה": מנהל בכת לב טהור הואשם בהתעללות בקטינים

גן ילדים
גן ילדים | צילום: רויטרס

כזכור, במסגרת הדיונים על "בית הספר של החופש הגדול" שהתקיימו ביום ראשון, עלתה האפשרות כי ילדי הגנים ותלמידי כיתות א'-ד' ילמדו עד ה-10 באוגוסט. גורמים המעורבים בדיונים טענו כי לטובת הפרויקט הוקצו כחצי מיליארד שקלים.

רק בשבוע שעבר נפתחו מחדש בתי הספר והגנים מאז נסגרו עם פרוץ משבר הקורונה. הלימודים חזרו תחת הגבלות, כאשר כל הורה צריך לחתום בכל בוקר על הצהרת בריאות שבה הוא מתחייב כי לבנו או לבתו אין חום. כמו כן, על התלמידים לשמור מרחק של שני מטרים אחד מהשני, על המורה להשאיר את החלונות בכיתה פתוחים ועל הנהלת בית הספר לדאוג כי ההפסקות יתקיימו עם רחוק חברתי עד כמה שניתן.