רגע לפני החופש: מפעילי הקייטנות מתכוננים לקיץ בצל הקורונה

אומנם משרד החינוך וארגוני המורים טרם הגיעו להסכמה על תאריך סיום הלימודים, ולמרות שמשרד הבריאות טרם אישר את הפעלתן - ההכנות לקייטנות בשיאן. "בעקבות הנגיף הורדנו את הימים בכל מחזור"

זמן צפייה: 03:09

ברקע הוויכוחים בין משרד החינוך למורים, ולמרות שעדיין לא ברור מתי זה יקרה - החופש הגדול יגיע, בסופו של דבר, וההכנות לקייטנות בעיצומן. המפעילים אומנם טרם קיבלו אישור לפעילות מטעם משרד הבריאות, אבל הם כבר מתכוננים לחופשה - בצל הקורונה.

כבכל שנה, גם הקיץ הזה מגוון המסלולים רחב - החל מקייטנת "עולם הכושר" שמציעה לילדים טניס, התעלמות ורובוטיקה, דרך קייטנת "טעמים" שתעניק לצעירים כמה פטנטים למלאכת הבישול, ועד למועדון הגלישה שילמד איך לתפוס את הגל הנכון. כל הפעילויות, מבטיחים המדריכים, ייעשו תוך שמירה על עטיית מסכות ושמירה על היגיינה עד כמה שניתן.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

גלנט: "לא נאפשר לבודדים להביא לאנרכיה בשל שאיפות קטנוניות"

נתניהו: "סיימנו עם פתיחת הכלכלה – צריך ליישר שוב את העקומה"

חרף סערת הסיפוח: אירופה אישרה הסכם "שמיים פתוחים" עם ישראל

קייטנה
קייטנה | צילום: עמיהוד כרמון

לטם דובינסקי, בעלי "עולם הכושר" בכפר הירוק, הסביר כי בשל המצב המתכונת של הקייטנה השנה תהיה מעט שונה. "אנחנו מורידים את כמות הימים בכל מחזור שלא יהיה לנו מצב שאנחנו צריכים בטעות לפרק קבוצה ולסגור קייטנה".

מעבר לחשש של המפעילים ולמחירים הגבוהים שיכולים להרתיע ולהשפיע על מספר הנרשמים, יש גם הורים מהוססים שאחרי חודשים ארוכים של הסתגרות בבית, ולמרות הרצון למצוא תעסוקה מגוונת לילדים, בוחרים בשלב זה לוותר על האטרקציות. "הקייטנות זה לא לימודים וזה לא ילד שיושב לבדו ליד שולחן", טענה גל נגדאי, "זה יותר אינטראקציה עם ילדים וזה יכול להיות אפילו עוד יותר בעייתי בנסיבות הקיימות".