תלמיד בבאר טוביה הטיח ראש של מורה בקיר - והכה אחרת באגרופים

פרסום ראשון: מורה פונתה לבית חולים, לאחר שתלמיד כיתה ד' תקף אותה בשיעור נגד אלימות. האירוע החל כשהתלמיד זרק כיסאות בכיתה, ואחת מהמורות ניסתה להפסיק אותו, אך הוא הכה גם אותה

זמן צפייה: 02:29

פרסום ראשון: שתי מורות בבית ספר בבאר טוביה הותקפו אתמול (שלישי) באלימות על ידי תלמיד כיתה ד' במהלך שיעור נגד אלימות. האירוע החמור הועבר לידיעת ההורים ומשרד החינוך.

האירוע התרחש בשעות הצהריים, כאשר התמיד זרק כיסא בכיתה. המורה שהעבירה את השיעור ביקשה מהילד להפסיק, אך בתגובה הוא הכה אותה באגרופים. המורה קראה למורה נוספת, שגם ניסתה להרגיע את התלמיד, אך זה תקף אותה, והטיח את ראשה בקיר.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

דיווח: קובי בראיינט ובתו נטמנו בטקס פרטי בשבוע שעבר

סקר בגדה המערבית: רק 4% מהפלסטינים תומכים בתוכנית טראמפ

אגדת ה-NBA דוויין ווייד חשף: בני החליט להפוך לאישה

בית ספר דמוקרטי
בית ספר דמוקרטי | צילום: חדשות 13

בשלב זה המורה נפלה על הרצפה ואיבדה את ההכרה. זמן קצר לאחר מכן, גם המורה השנייה התעלפה ולמקום הוזמן צוות מגן דוד אדום שפינה אותן לבית החולים. המנהלת גילה איש וסגניתה שגית איפרגן, שפועלות רבות נגד אלימות בבית הספר, הגיעו למקום במהרה ופינו את התלמידים האחרים מהמקום.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה כי "מדובר באירוע קשה וחמור מאוד. התלמיד הושעה מבית הספר ועניינו הועבר להמשך טיפול של ועדה מקצועית. בשל סיבות שקשורת בצנעת הפרט, המשרד מנוע מלהיכנס לפרטים".

מהמועצה האזורית באר טוביה נמסר בתגובה: "מקרה האלימות שאירע בבית הספר נופים במועצה חמור מאוד ונמצא בטיפול. מדריכת המוגנות והמורה שנפגעו מהאלימות של התלמיד נבדקו בבית החולים ושוחררו. ראש המועצה, קובי אביבי, יו"ר ועדת החינוך של המועצה יחד עם הנהלת בית הספר ומ"מ מנהלת מחלקת החינוך מטפלים במקרה בחומרה רבה מאז אתמול, ועירבו את הגורמים הרלוונטים. התלמיד המכה הושעה במיידית מבית הספר, ובית הספר נמצא בקשר רציף מול הוריו ומול המורות שנפגעו. המקרה נמצא תחת שליטה ובית הספר חזר לשגרה".

מהסתדרות המורים נמסר: "לא יתכן שעובדי הוראה יספגו מכות עד כדי איבוד הכרה ועילפון. זה מצב בלתי נתפס. איפה משרד החינוך שיגן על אותם עובדים ועובדות שלו? בתקופה האחרונה אנחנו עדים למקרי אלימות קשים של תלמידים ושל הורים כלפי צוותי הוראה. משרד החינוך לא יכול להמשיך להתעלם מהיקף תופעת האלימות בבתי הספר. לא עובר יום ללא אירוע אלימות כלפי אנשי חינוך. לא נקבל ולא נכיל שום סוג של אלימות כלפי עובדות ועובדי ההוראה שלנו. לצערנו, אנשי חינוך מרגישים לא בטוחים במערכת שאמורה להיות להם בית".

ח"כ אורלי פרומן מכחול לבן אמר בתגובה למקרה כי "‫אף סטודנטית לחינוך והוראה לא חלמה על היום בו תרגיש חוסר מוגנות מול התלמידים. הן באו מתוך שליחות לשנות ולקדם ולא להישלח לבית החולים. ‫אלימות של ילדים קטנים כלפי מוריהם היא סימפטום של חברה שמשהו בה מקולקל, חברה שאין בה גבולות. דרוש תיקון ויפה שעה אחת קודם".