בתי הספר של החגים יפעלו בחנוכה בגנים ובכיתות א'-ב' עד 13:00

שרי האוצר והחינוך סיכמו כי התוכנית תפעל למשך 5 ימים, כאשר התשלום של ההורים ייקבע לפי מקום מגוריהם, עד 30 שקלים ליום. "יאפשר לילדים ולהורים שגרה ושפיות לאחר חודשים של למידה מרחוק"

זמן צפייה: 00:22

בתי הספר של החגים יפעלו למשך חמישה ימים בחנוכה, בגנים ובכיתות א'-ב' עד הצהריים – כך סיכמו היום (שישי) שר האוצר ישראל כ"ץ, שר החינוך יואב גלנט ויו"ר השלטון המקומי חיים ביבס. בבתי הספר הלימודים יתקיימו מ-8:00 עד 13:00 ובגנים מ-7:30 עד 13:00.

עלות ההשתתפות תיקבע לפי אשכולות למ"ס של מקום המגורים, כאשר האשכולות הנמוכים יקבלו את התוכנית ללא עלות, אשכולות 5 עד 7 ישלמו 20 שקלים ליום פעילות, ואשכולות 8 עד 10 ישלמו 30 שקלים.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

תורי ענק בקניונים שנפתחו: "פתחו מעט, הפיילוט נועד לכישלון"

יצאו למסע כומתה מבלי לקבל את תוצאות הבדיקה – 27 התגלו כחולים

אמ"ן: עלייה ברורה ועקבית במספר המאומתים החדשים ליממה

ילדים בבית ספר בימי קורונה
ילדים בבית ספר בימי קורונה | צילום: חדשות 13

"מאות אלפי ילדים ימשיכו בשגרת הלימודים במהלך חופשת החנוכה הקרובה", אמר גלנט. "זוהי בשורה חשובה עבור התלמידים, שזקוקים לרצף חינוכי וחברתי, ולהוריהם". כ"ץ הוסיף כי "הילדים יהנו ממסגרות חינוכיות איכותיות וישמרו את הרצף החינוכי שכה נחוץ עבורם".

יו״ר השלטון המקומי: "בתי הספר של החגים יאפשרו לילדים ולהורים שגרה ושפיות לאחר חודשים של למידה מרחוק וסגרים. אני מודה לשרי האוצר והחינוך שהתגייסו לתקצוב התכנית. הרשויות המקומיות יהיו מוכנות להפעיל את התכנית בחופשת החנוכה".