בגלל מסיבת סיום בהרצליה: 17 תלמידי כיתה ט׳ נדבקו בקורונה

תלמידים מחטיבת זאב אובחנו חיוביים לנגיף לאחר שחגגו מסיבת סיום. מסתמן שלמסיבה הוזמנו מפעילים שעברו בין כל הכיתות, ובאחת ההפעלות חולקו מסכות תיאטרון שהועברו בין כל ילדי הכיתות השונות

זמן צפייה: 02:42

מגפת הקורונה: 17 תלמידי כיתה ט' מחטיבת זאב שבהרצליה אובחנו היום (שלישי) כחיוביים לנגיף הקורונה, לאחר שחגגו מסיבת ביום. מסתמן שלסיבה הוזמנו מפעילים שעברו בין כל הכיתות, ואחת ההפעלות כללה מסכות תיאטרון שעברו בין כל ילדי הכיתות השונות.

מהעירייה נמסר בתגובה כי "אירוע סיום שנה המדובר התקיים במתכונת כיתתית ועל פי תקן התו הסגול. צוות בית הספר הקפיד על חיטוי קפדני של המסכות ווידא כי המסכות לא יעברו בין הילדים. תמונת המצב אכן מעידה על כ-15 ילדים שנדבקו בכיתה, אך חשוב לזכור שהם נפגשו אחד עם השני, לפני ואחרי המסיבה".

עוד נמסר מהעירייה כי "לאור גידול בקצב ההדבקה בעיר ומתוך דאגה לבריאות התושבים, עיריית הרצליה הנחתה על הפסקת על החוגים והפעילויות בחטיבת הביניים. נוסף על כך, העירייה העמידה לרשות ההורים 'מוקד קורונה' למענה ותמיכה בכל הקשור לנושא".

לכתבות נוספות בנושא >> 

1,057 נדבקים חדשים אובחנו אתמול; מניין המתים עלה ל-338

בשיא המשבר: פרופ' סיגל סדצקי התפטרה מתפקידה במשרד הבריאות

בדיקות בבית הספר ''חופים'' ביד מרדכי
בדיקות קורונה בבי''ס ביד מרדכי

הבוקר, משרד הבריאות עדכן כי אתמול אובחנו 1,057 נדבקים חדשים בקורונה, וכעת מניין החולים הפעילים עומד על 12,717, מתוכם 85 במצב קשה, בהם 35 מונשמים ו-85 במצב בינוני. כמו כן, מספר מקרי המוות מסיבוכי הנגיף עלה ועומד על 338. עד כה החלימו 18,131 ישראלים. נוסף על כך, אתמול בוצעו יותר מ-23 אלף בדיקות, כאשר שיעור הבדיקות החיוביות עומד על יותר מ-4%.

על פי נתוני המשרד, מספר החולים המאומתים הגבוה ביותר הוא בירושלים, שם נמצאים 5,682, לאחר מכן בני ברק עם 4,007 ואז תל אביב שבה אובחנו 1,913 חולים פעילים. מעבר לכך, למרות הסגר החלקי שחל באשדוד יש בעיר 1,070 חולים פעילים והיא נמצאת במקום הרביעי בארץ מבחינת מניין החולים הפעילים.