קרוב משפחה של סייעת אובחן חולה בקורונה - הגן נסגר

פרסום ראשון: עובדת בגן ילדים בכפ"ס הגיעה לעבודה, לאחר שקרוב משפחתה מדרגה ראשונה אובחן שנדבק בנגיף. העירייה הודיעה שהמוסד החינוכי נסגר וייתכן שכל הילדים וצוות העובדים ייכנסו לבידוד

זמן צפייה: 04:03

פרסום ראשון: סייעת בגן ילדים בכפר סבא הגיעה אתמול (ראשון) לעבודה, לאחר שקרוב משפחתה מדרגה ראשון אובחן חולה קורונה. העירייה הודיעה כי סגרה את הגן, וכעת היא מחכה להנחיות משרד הבריאות. גורמים בעירייה אמרו כי ייתכן שכל הילדים וצוות הגן ייכנסו לבידוד.

מטעם העירייה נמסר כי "העירייה נוקטת משנה זהירות ושמירה על בריאות הילדים, על כן הגן לא ייפתח היום. הגן יחוטא על ידי חברה המתמחה בנושא. הורי הגן ונציגי ועד הגנים עודכנו בדבר, וההורים מתבקשים להשאיר היום את ילדיהם בבית. עיריית כפר סבא נמצאת בקשר רציף ושוטף עם כל הגורמים האמונים על הנושא, ותעדכן בהמשך באשר להמשך פעילות הגן ובכל מידע נדרש נוסף".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בשל משבר הקורונה: חברת התעופה אוויאנקה הכריזה על פשיטת רגל

חוזרים מחו"ל יוכלו להיות בבידוד ביתי; גינות ציבוריות ייפתחו

דיווח: משחתת איראנית ירתה בשוגג על ספינה אחרת – עשרות נהרגו

גן ילדים
גן ילדים | צילום: רויטרס

לפני כשבוע נסגר בית ספר לחינוך מיוחד במודיעין עילית שעבר לאחר שמורה במוסד שבאה במגע עם תלמידים התגלתה כחולת קורונה. עובדת בבית הספר סיפרה לחדשות 13 כי המורה עשתה בדיקת קורונה לאחר שבעלה, שנמצא בבידוד, לא חש בטוב. "מדדו לה חום כשהיא הגיעה לפי הנהלים, אך לא היה לה חום", סיפרה המזכירה. "ברגע שבעלה עשה בדיקה היא עשתה גם. מרגע שנודעה לנו הבעיה סגרנו את בית הספר".

בתוך כך, אתמול נפתחו גני הילדים בכל הרשויות, והחלו לחזור לשגרה הדרגתית. לאורך היום נרשמה נוכחות גבוהה בגנים הממלכתיים, ואילו בגנים בחברה הערבית והחברה החרדית נרשם שיעור נמוך יותר. בסך הכול נרשמה נוכחות של כ-60%.

כ-22 אלף מנהלות ומנהלי גנים, וכ-22 אלף סייעות, קיבלו את קבוצות א' של כ-250 אלף ילדי הגנים, שילמדו בחצי השבוע הראשון. הצוותים החינוכיים עבדו עם הילדים במרחבים החדשים, כשבכל מרחב תשעה ילדים לכל היותר.