המשפחה של האופה המפורסמת - שהפכה להיט ברשתות החברתיות

משפחת קוקה המוכרת, שמציגה המון רגעים אמיתיים, מצחיקים והכי חשוב - ללא פילטרים, גורמת לצופים להמתין לעדכון הבא. "מחכים לסטורי הבא שלהם" • "חיים של אחרים" - חלק ב'

זמן צפייה: 07:38

ישראלים רבים עוקבים ברשתות החברתיות אחר משפחות שמעלות סטורי וסרטונים. בין המשפחות המוכרות בז'אנר, ניתן למצוא את משפחת קוקה, משפחה כל ישראלית עם ארוחת שישי שהפכה להיט ברשת.

האופה המפורסמת, ליאור, מספרת: "יש תגובות מזעזעות על מלא דברים ויש דברים שלנו נראים בסדר - ולאחרים זה נראה קצת אחרת. אנשים מעירים על זה שאנחנו משתמשים בחד פעמי ומזהמים את העולם. יש דברים שאני מסכימה איתם, אבל בפועל, ככה הבית שלי. ככה גדלנו".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"זה לא מזויף": המשפחה שמתעדת את עצמה – וזוכה למיליוני צפיות

החיים ללא לייקים: אינסטגרם מרחיבה הניסוי להסרת המונה לגולשים

נטע אלחמיסטר בריאיון: "לא מצטערת שפרצתי דרך אינסטגרם"

משפחת קוקה
משפחת קוקה | צילום: החדשות 13

גלית קוקה, אמה של ליאור, סיפרה שבהתחלה כשהחלה הבת לתעד את המשפחה - לא הבינה את העניין. "כשהיא הייתה באה ומעלה את הסטורי של מה שקורה בתוך הבית. אמרתי - 'ליאור, איזה בושות את עושה. מה את מעלה אותנו?'. היא פשוט הייתה מקבלת תגובות, 'אנחנו מחכים לסטורי הבא של המשפחה'".

ד"ר אייל דורון, חוקר חשיבה יצירתית, הסביר: "אנחנו בדור הכי מצולם אי פעם בתולדות ההיסטוריה. אפשר סתם לצלם, ליהנות מזה ואפשר אפילו לחשוב מה אנחנו עושים עם זה ואפילו לגלות את עצמנו תוך כדי".

בעולם הגלובלי והגדול שמדגיש לעיתים את הבדידות, הרשתות החברתיות יצרו מצב שבו אפשר לחוש קרובים יותר לזרים מוחלטים. "המדיה יצרה מצב שאנחנו יכולים להרגיש קרבה פיזית גם לבן אדם שהוא רחוק ממני, גם לאדם שגר במדינה אחרת - אז זה יוצר איזושהי קרבה", הסבירה עדי קרסיק, פסיכולוגית ילדים.