המועצות האזוריות לשרים: "פתחו בתי"ס ביישובים ירוקים וצהובים"

לקראת הדיון בישיבת הממשלה, פנו ראשי המועצות לדרג המדיני וביקשו להורות על חידוש הפעילות בגני הילדים ובכיתות א'-ו'."משוכנעים שאישור כזה לא יסכן את בריאות התושבים ויאפשר חזרה לשגרה"

בית ספר

54 ראשי המועצות האזוריות פנו היום (שני) לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשרי הבריאות והחינוך, בבקשה שיורו על חידוש הלימודים בגני הילדים ובכיתות א'-ו' ביישובים ירוקים וצהובים. זאת, זמן קצר לפני התכנסות ישיבת הממשלה - שאמורה להכריע במתווה החזרה ללימודים.

"גם אנו עוקבים בדאגה אחר נתוני התחלואה במועצות שלנו – ובכל הארץ, ושותפים במאמץ להדביר את המחלה ולהחזיר את החיים לשגרה", נכתב. "בהכירנו את הנתונים, אנחנו משוכנעים כי אישור כזה לא יסכן את בריאות התושבים ויאפשר חזרה הדרגתית וזהירה לשגרה".

עוד נכתב במכתב: "על- פי נתוני הרמזור הנכונים להיום, מתוך 54 מועצות אזוריות: 0 אדומות, חמש כתומות, 13 צהובות, 36 ירוקות. מתוך 1,021 יישובים בתוך המועצות האזוריות: 52 אדומים, 58 כתומים, 137 צהובים ו- 774 ירוקים. הנתונים ברורים: רוב היישובים במועצות האזוריות ירוקים וצהובים וניתן להחזיר את מערכת החינוך לפעילות תחת המגבלות".

בתוך כך, ראש הממשלה ערך בצהריים התייעצויות עם שר הביטחון בני גנץ, שר הבריאות יולי אדלשטיין ופרויקטור הקורונה פרופ' נחמן אש, לקראת הדיון בממשלה.