יו"ר מפלגת נעם יושעה מתפקידיו החינוכיים - בשל מועמדותו לכנסת

פרסום ראשון: בשל הנהלים לפיהם לעובד הוראה אסור לעסוק בפוליטיקה, הורה משרד החינוך למוסדות שבהם מלמד דרור אריה להפסיק את עבודתו. זאת, לאחר שנשא נאום בעל אג'נדה פוליטית בפתיחת שנה"ל

הרב דרור אריה, יו"ר מפלגת נעם
הרב דרור אריה, יו"ר מפלגת נעם | צילום: חדשות 13

פרסום ראשון: משרד החינוך פנה הבוקר (שלישי) למוסדות החינוך שבהם מלמד יו"ר מפלגת נעם החרד"לית, הרב דרור אריה, והורה להם שלא לאפשר לו לשמש בכל תפקיד חינוכי - בשל מועמדותו לכנסת. זאת, כיוון שהוראות המשרד קובעות כי לעובד הוראה אסור לעסוק בפוליטיקה.

אריה מועסק מזה שנים כרב בית הספר היסודי לבנות בשומריה וכמורה בישיבת ההסדר בשדרות. לפני כמה חודשים כאמור, החליט אריה להתמודד לכנסת בראשות המפלגה, בניגוד להוראות משרד החינוך, לפיהן נאסר על מועמד להיות חבר בהנהלה של גוף פוליטי ומפלגתי או לארגן הפגנות ואירועים פוליטיים פומביים.

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

תיעוד "המקור": הרב החרד"לי שפעל לסכל את מסלול מפקדות הטנקים

סרבן הגט שקבורת אמו עוכבה: "הרבנות מושחתת – הגט מחכה בארה"ב"

הנהלת עבר של עיתון חרדי מואשמת: "איימו על עובדי חברות ענק"

אתמול פתח הרב את שנת הלימודים בנאום פוליטי בבית הספר שבו הוא מועסק, בו בין היתר פרש את משנתו נגד הרפורמים ונשות הכותל. המידע על הפרת הכללים של יו"ר המפלגה הגיע להנהלת משרד החינוך, שם הוחלט באופן מיידי לנקוט בצעדים נגדו. במשרד החינוך אמרו לחדשות 13 כי "העסקתו של הרב אריה נוגדת את הנחיות המשרד, ולנוכח זאת נפעל מול מוסדות החינוך כדי להסדיר את הסוגיה".

נוסף על כך, הרב אריה נחשב למטרד עבור מפלגת ימינה ולשר החינוך הרב רפי פרץ, בשל הקמפיינים האגרסיביים של מפלגתו מימין. זאת, על אף שההערכות הן שמספר הקולות הפוטנציאליים שלה נעמד בכמה אלפים בודדים.

ממפלגת נעם נמסר: "הרב דרור אריה איש חינוך מוערך, עומד בכל דרישות החוק ובהנחיות משרדי הממשלה השונים. מדובר בעוד ניסיון השתקה של מפלגת נעם ושל הרב דרור אריה. ככל שזוכה המפלגה לתמיכה גדולה יותר כך מתרבים המנסים להשתיקה. נעם תיהיה ביתם של רבים שבוחרים בערכים ובמדינה יהודית ותייצגם בכנסת".