"בשורה להורים": מעונות היום המפוקחים יחזרו לפעול ביום שני

משרד העבודה והרווחה הודיע כי ברשויות שבהן נתוני התחלואה נמוכים הגנים יפעלו במתכונת מלאה, ואילו ביישובים עם מניין גבוה של חולי קורונה יהיו עד 18 פעוטות במוסד חינוכי

זמן צפייה: 02:28

משרד העבודה והרווחה הודיע היום (שישי) כי מעונות היום המפוקחים ישובו לפעול ביום שני. בערים שבהן תחלואת הקורונה נמוכה, המסגרות יפעלו במתכונת מלאה כבשגרה, ואילו ברשויות שבהן יש מניין גבוה של חולים, יוכלו המעונות לפעול במסגרת של עד 17 תינוקות או פעוטות ועד 18 ילדים.

"זו בשורה אדירה להורים שייחלו לאור הירוק של משרד הבריאות", אמר שר העבודה והרווחה אופיר אקוניס. "עמדותינו והמלצותינו היו ברורות ועקביות ואני מברך על ההחלטה". הארגונים המפעילים את מעונות היום בירכו על ההחלטה ומסרו כי "כמו שאמרנו, זו הדרך היחידה לשחרר את המשק, לאפשר להורים לחזור לעבוד ולהחזיר את הפעוטות לשגרה שפויה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

רגב על פיטורי מנכ"לית משרד התחבורה: די להיות יפי נפש ולצקצק

רפי פרץ מצטרף לממשלה: יהיה השר לי-ם, מורשת ומיזמים לאומיים

חלוקת התיקים בליכוד: אמסלם יהיה השר המקשר בין הממשלה לכנסת

מתקני משחקים בגן ילדים
מתקני משחקים בגן ילדים | צילום: חדשות 13

אתמול החליטו מנכ"לי משרדי החינוך והבריאות, ראש אגף תקציבים ומנכ"ל משרד ראש הממשלה כי כבר בשבוע הבא ייפתחו כל מוסדות החינוך במתכונת מלאה בערים שבהן התחלואה נמוכה.

במסגרת הדיון על מערכת החינוך סוכם כי לגבי האיזורים שלא ייפתחו צפויה הערכת מצב נוספת לקראת אחד ביוני. עוד הוחלט כי תלמידי כיתות ד' ומעלה יעטו מסכות גם בזמן השיעורים. בנוסף, יוקם צוות מצומצם להיערכות מערכת החינוך לקראת גל תחלואה נוסף.