פרסום ראשון: המשטרה חוקרת האיומים על התלמידה שנדבקה בקורונה

הורי אחת התלמידות בבית הספר מקיף ו' בשדרות שספגו שיימינג החליטו לפנות למשטרה בעקבות הודעות שקיבלה מתלמיד, שכתב: "אני מוריד לך רגל אם אני מתגלה כחולה"

זמן צפייה: 05:48

המשטרה פתחה בחקירה בעקבות איומים על תלמידה בבית הספר מקיף ו' בשדרות שחלתה בקורונה ועברה שיימינג ברשתות החברתיות, כך פורסם היום (רביעי) לראשונה בחדשות 13. ההורים החליטו לפנות למשטרה, וכעת מתבצעים מאמצים למציאת אותם תלמידים.

כפי שפורסם אמש, אחת התלמידות קיבלה הודעה באינסטגרם מתלמיד אחר, בה היה כתוב כי "אני מוריד לך רגל אם אני מתגלה כחולה. מחר אני עושה בדיקה. תקשיבי, תשתחררי מאיתנו". במקביל מנהלת בית הספר שלחה הודעה חריפה להורים על המקרה בה נכתב כי "חשוב לזכור כי אף אחד לא אשם או בוחר לחלות בקורונה, לכן אין להפנות אצבע מאשימה, להעליב או לעשות שימוש פוגעני ברשתות החברתיות. מי שיעשה כך - ננהג כלפיו בחומרה".

אמה של התלמידה, שבחרה להישאר אנונימית, סיפרה בריאיון לחדשות 13 כי "הילדה חוששת לחזור לבית הספר". עוד היא סיפרה על תגובות שקיבלה ברשתות, בהן נכתב: "איזו מן אמא יודעת שהיא חולה ושולחת לבית ספר, הורים כאלה צריך לתבוע אותם". "זה לא נעים, זה פוגע", היא מספרת. "אני לא חיפשתי את המחלה הזו. זה יכול להגיע לכל אחד".

חזרה ללימודים
חזרה ללימודים | צילום: רויטרס

מוקדם יותר היום משרד החינוך עדכן כי ביממה האחרונה התגלו מקרי קורונה בשבעה בתי ספר נוספים ברחבי הארץ, כך שמספר בתי הספר שנסגרו בשל המדיניות לפיה יש לסגור כל מוסד חינוכי שהתגלו בו שני מקרי קורונה או יותר עלה ל-43. כמו כן, אתמול אובחנו 20 תלמידים ואנשי צוות נוספים שנדבקו בנגיף, וכעת, מניין החולים מקרב התלמידים והמורים עומד על 244, ו-7,511 שנמצאים בבידוד.

זמן קצר לפני כן נודע כי מקרה קורונה נוסף התגלה בתיכון באשקלון. המוסד נסגר, וכל 580 התלמידות ו-100 אנשי הצוות הונחו להיכנס לבידוד.