מורה ממרכז הארץ לא התחסנה לקורונה - והדביקה 12 מתלמידיה

ברקע החזרה המדורגת ללימודים, עובדת הוראה בבית ספר יסודי במושב טל שחר אובחנה חיובית לנגיף והכניסה 144 אנשי צוות וילדים לבידוד. משרד החינוך עדכן כי 451 מוסדות נסגרו בשל התפרצות המחלה

זמן צפייה: 03:10

מורה מהמושב טל שחר שבמרכז הארץ, שלא התחסנה לקורונה, הדביקה 12 תלמידים. נוסף אליהם נכנסו לבידוד 144 תלמידים - כך פורסם היום (שני) בחדשות 13. במקביל, משרד החינוך עדכן כי בשל התפרצות המחלה, נסגרו 451 מוסדות חינוך ברחבי הארץ.

מהמועצה האזורית מטה יהודה, שבו שוכן בית הספר, נמסר כי המורה המאומתת לקורונה התגלתה ביום שני שעבר. בעקבות זאת, תלמידי שתי קפסולות של המורה, אותם היא פגשה, נכנסו לבידוד. חשוב לציין כי בבדיקה הראשונה בחג פורים (כמה ימים קודם לכן) היא יצאה שלילית, אך בבדיקה השנייה היא יצאה חיובית לקורונה.

ביום שלישי נודע על עוד ארבעה תלמידים שלמדו בקפסולות הללו ונדבקו בקורונה. תלמידי ההסעות בהן נסעו התלמידים נכנסו אף הם לבידוד. ביום רביעי התגלו עוד חמישה תלמידים נשאים. כמו כן, באותו היום התבצעו 150 בדיקות קורונה וכולם יצאו שליליים לקורונה. עם זאת, ביום שבת, נודע על עוד חולה מאומתת ששהתה בבידוד והיום נודע כי יש עוד שני תלמידים ששהו בבידוד והתגלו חיוביים לקורונה.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

גזרה את בגדי בעלה המתעלל – הפרקליטות דרשה להחמיר את עונשה

פרופ' אש: הבחירות משפיעות על קבלת ההחלטות – אני לא מיתמם

מגמת הירידה נמשכת: 708 חולי קורונה במצב קשה

חיטוי כיתה מקורונה לקראת חזרה ללימודים
חיטוי כיתה מקורונה לקראת חזרה ללימודים | צילום: רויטרס

אתמול החל השלב השלישי של תוכנית היציאה מהסגר, כאשר תלמידי חטיבות הביניים בערים הירוקות, הצהובות וכתומות גבולויות, שציונן הוא 7 לכל היותר ושיעור המחוסנים בהם בגילאי 50 ומעלה הוא לפחות 70%.

הבוקר עדכן משרד הבריאות כי מניין החולים בקורונה במצב קשה ירד ל-708, בהם 223 מונשמים. כמו כן, אתמול אובחנו 2,331 נדבקים חדשים בנגיף, לאחר שבוצעו כ-66 אלף בדיקות, מתוכן 3.7% היו חיוביות. בכך עלה מניין החולים הפעילים ל-37,698.

עוד עדכן המשרד כי מספר הנדבקים מתחילת המגפה עומד על 803,260, ומספרי מקרי המוות מסיבוכי המחלה טיפס ל-5,899. מעבר לכך, עד כה כ-5 מיליון ישראלים כבר חוסנו במנת החיסון נגד קורונה הראשונה וקרוב ל-4 מיליון במנה השנייה - ובכך חוסנו נגד הנגיף באופן מלא.