הסייעת לא התחסנה - 16 ילדים ו-2 נשות צוות בגן ברמה"ש נדבקו

לפני שאובחנה כחיובית, הסייעת עברה ב-3 גנים שונים. כלל הילדים ואנשי הצוות נשלחו לבידוד • משרד החינוך: 350 גנים ו-38 בתי"ס נסגרו עקב תחלואה. כ-14 אלף מאומתים בכל מערכת החינוך

זמן צפייה: 00:53

מקרה נוסף של תחלואה במערכת החינוך שנבע בעקבות איש צוות שלא חוסן: 16 ילדים ושתי נשות צוות נדבקו בקורונה, זאת לאחר שאחת הסייעות אובחנה כחיובית לנגיף. הסייעת עצמה, עברה בין שלושה גנים שונים כך שילדים ואני צוות נוספים נשלחו לבידוד.

בתוך כך, משרד החינוך עדכן כי נכון להיום, 350 גנים ו-38 בתי ספר נסגרו בשל תחלואה של ילדים או אנשי צוות. במערכת החינוך כולה, כ-14 אלף תלמידים ואנשי צוות מאומתים ויותר מ-61 אלף מבודדים. לפי נתוני משרד הבריאות ,רק 67% מאנשי החינוך התחסנו, מתוכם 51% שגם קיבלו את החיסון השני.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בין איאד אלחלק לאבראהים חאמד: נרמול הגזענות בישראל • טור

4,624 נדבקים ביממה – 5.2% מהבדיקות חיוביות; 729 במצב קשה

השר אוחנה נפגש עם אריה שיף: "צריך לבטל את כתב האישום נגדך"

חצר משחקים בגן ילדים (ארכיון)
חצר משחקים בגן ילדים (ארכיון) | צילום: חדשות 13

מעיריית רמת השרון נמסר: "פנינו בעבר מספר פעמים בבקשה להחיל דרכון ירוק גם המערכת החינוך, כפי שקיים בקניונים, בעולם התרבות ובכל מקום אחר בישראל. מעל ל-90% מאנשי החינוך שלנו מחוסנים, אך איננו יכולים לעשות דבר בנוגע ל-10% האחרים. הצענו לשלם להם שכר ולהסב את עבודתם למקום שאינו כרוך בקבלת קהל, אבל גם זה לא מתאפשר חוקית".

חיסון נגד קורונה
חיסון נגד קורונה | צילום: רויטרס

רק ביום חמישי עדכן משרד הבריאות על שש התפרצויות תחלואה שנרשמו ביומיים בגני ילדים ברחבי הארץ - מחציתן בגלל סייעות לא מחוסנות, אשר הדביקו לפחות 70 ילדים וגרמו לסגירתם של 13 גנים בסך הכול.