המורים מאיימים: ללא קפסולות - לא נפתח את שנת הלימודים

בהסתדרות המורים לא אהבו את ההצהרה של שר הבריאות, לפיה בשלב זה אין בכוונת הממשלה לחלק את התלמידים לקבוצות - והתריעו כי אם מתווה הלימודים לא יגובש יחד עימם - הם ישבתו • פרסום ראשון

זמן צפייה: 01:16

בהסתדרות המורים מאיימים כי ללא מתווה של קפסולות בכיתות - אין בכוונתם לפתוח את שנת הלימודים הבאה - כך פורסם הערב (רביעי) לראשונה בחדשות 13. בהסתדרות לא אהבו את ההצהרה של שר הבריאות ניצן הורוביץ מהיום, לפיה בשלב זה אין בכוונת הממשלה לחלק את התלמידים לקבוצות כפי שעשו בשנה שעברה. המורים טוענים שאין היגיון בלקיים לימודים במתכונת של כיתות מלאות, שכן תלמיד אחד שיידבק עלול להכניס 35 משפחות לבידוד.

בשנה שעברה, כזכור, המתכונת של הקפסולות בכיתות איפשרה לקיים חמישה ימי לימוד בשבוע - הרי התלמידים חולקו לקבוצות קטנות וכך ירדו הסיכויים להדבקה. המתווה הזה אף קיבל את תמיכת הרשויות, אלא שנכון לכתיבת שורות אלה - שרת החינוך יפעת שאשא ביטחון מתנגדת לעניין. בהסתדרות המורים, כאמור, הזהירו שאם המתווה לפתיחת שנת הלימודים הבאה לא יגובש יחד עימם - הם ישבתו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הרצוג על החרם של בן אנד ג׳ריס: "סוג חדש של טרור נגד ישראל"

עכו: צעיר כבן 20 נפל מסירה ומת

NSO הודפת את ההאשמות: "פרסומים שקריים -לא נגיב יותר"

כאמור, מוקדם יותר היום עדכן שר הבריאות כי "בסבב הזה, לא יהיו הנחתות על ענפי המשק ללא שיח עם ראשי הענפים - אנחנו נערכים לפתוח את שנת הלימודים כסדרה ובאופן מלא תוך מעבר לבדיקות עצמיות".