תלמידי ד'-ו' יחזרו בשבוע הבא לבתיה"ס - רק בימי שישי או אחה"צ

נבחן מתווה לפיו התלמידים שטרם שבו לספסל הלימודים ילמדו יום או יומיים בשבוע, בקבוצות קטנות - וברוטציה. מסתמן: בחטיבות הביניים ילמדו בקבוצות של 20 ילדים ובמסכות, עד 3 ימים בשבוע

זמן צפייה: 01:18

לאחר שאתמול (ראשון) חזרו לגנים, למעונות ולמשפחתונים מאות אלפי ילדים, ואחרי שבשבוע שעבר חזרו גם תלמידי כיתות א'-ג' וי"א-י"ב, הממשלה אישרה כי כבר בשבוע הבא ישובו לספסל הלימודים יתר התלמידים שנשארו בבית - תלמידי כיתות ד'-י'.

בפני הגורמים הבוחנים את מתווה החזרה לשגרה, עומדות כעת כמה אופציות שונות. הראשונה שבהן היא שתלמידי ד'-ו' יחולקו לקפסולות וילמדו בבתי הספר רק בימי שישי. אפשרות נוספת שנבחנת היא להחזיר את תלמידי ד'-ו' למוסדות בסוף יום הלימודים של כיתות א'-ג'.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

פרקליט רה"מ: המעצמה החקירתית נגדו – כאילו מדובר בפשעי נאצים

גנץ הודיע: השבעת הממשלה תיערך ביום חמישי בצהריים

פעולות החייאה בילד בן 6 שנפגע מרכב בירושלים – סבתו נפצעה קשה

החזרה לבתי הספר, חוף אשקלון
החזרה לבתי הספר, חוף אשקלון

בד בבד, משרדי החינוך והבריאות סיכמו כי חטיבות הביניים ישובו ללימודים כבר ב-17.5, יום ראשון הקרוב. בחטיבות העצמאיות, שלא מחוברות לתיכון, ילמדו שלושה ימים, כאשר בין התלמידים יהיה מרחק של שני מטרים. אם המרחק לא מתאפשר, הם ייאלצו לעטות מסכות בכיתה. בחטיבות שאינן עצמאיות, ילמדו יומיים בשבוע, בקבוצות של עד 20 תלמידים ועם מתווה זהה לעטיית מסכות.

אתמול, נחתם ההסכם שמאפשר לפתוח את הגנים בל"ג בעומר - למרות החופש. במהלך היום הודיעו עוד ועוד רשויות כי הן מצטרפות לצעד זה, וכי הן יפתחו מחר את שערי המוסדות. בין הרשויות: תל אביב, רמת גן, גבעתיים, הרצליה, רעננה, חולון, נתניה, קריית ביאליק, ראש פינה, יבנה ואשדוד.