השוטר בגמלאות שאיבד את בנו - והתגייס למאבק בתאונות הדרכים

בנו של ארז דינר מקיבוץ סופה נהרג בתאונה לאחר שהתנגש במשאית שע"פ החשד, לא עצרה בתמרור עצור. מאז, אביו החליט לעמוד בצומת שבה נפגע בנו ולתעד נהגים המבצעים עבירות תנועה • משהו קטן וטוב

זמן צפייה: 03:04

ארז דינר הוא שוטר בגמלאות מקיבוץ סופה שבשנה שעברה איבד את בנו כפיר בן ה-21 בתאונה שנהרג בתאונה קטלנית בכביש 232 לאחר שהתנגש במשאית שעל פי החשד, לא עצרה בעצור. מאז האירוע הטרגי דינר חוזר בכל בוקר לכביש הצר והמסוכן, שעליו נוסעות משאיות עמוסות בדרכן למעבר כרם שלום ומצלם את עבירות התנועה שלהן ומעביר את החומרים למשטרה.

דינר הסביר כי מטרת הפעילות שלו היא למנוע את האסון הבא: "החלטתי לעשות מעשה ולנסות להילחם, ככל שאני יכול, בתור אזרח מן השורה. לקחתי על עצמי כל בוקר וכל אחר הצהריים לעמוד כאן, בצומת שכפיר נהרג בה ולתעד עבירות של נהגי משאיות שלא עוצרים בעצור".

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

"זה היה החלום של אמא שלי": שביט ויזל מסכמת עשור של דוגמנות

דקה אחר דקה: כך סוכל פיגוע הרחפנים האיראני על אדמת סוריה

הפחד מהבמה והסוד ששינה את חייו: רותם כהן בריאיון גלוי לב

כפיר דינר, נהרג בתאונת דרכים בכביש 232
כפיר דינר, נהרג בתאונת דרכים בכביש 232 | צילום: חדשות 13

דינר תיאר את האירוע שבו שכל את בנו: "הוא יצא ללימודים בבוקר ה-24 לאוקטובר והגיע לצומת גבולות. מכיוון צאלים הגיע משאית פול טריילר שלא עצרה בעצור ופנתה שמאלה. היא הפתיעה את כפיר שהתנגש בחלק האחורי שלה ולצערי, מעוצמת המכה נשברה לו המפרקת והוא נהרג במקום".

"אנשים מבינים שאני לא תופעה חולפת", המשיך דינר. " יש לי עמוד פייסבוק בשם 'כביש המוות 232 – נלחמים על החיים' ואני מזמין את כולם להצטרף אליו. אין לי דרך להחזיר את הבן שלי אך יש לי את הדרך להציל חיים של אחרים. אם אנחנו לא נהיה פה, אף אחד לא יהיה פה".