שירים, ריקודים - והרבה יותר metoo: אפס ביחסי אנוש - המחזמר

הקלאסיקה הישראלית שהביאה כחצי מיליון צופים לאולמות הקולנוע עובדה מחדש ותעלה לבמת התיאטרון באוקטובר הקרוב. השחקנית מגי אזרזר, שמשתתפת בהצגה: "זה כמו סוכריה - צריך לטעום כדי להבין"

זמן צפייה: 02:44

"אפס ביחסי אנוש", אחד הסרטים הישראליים המצליחים בשנים האחרונות שהביא כחצי מיליון צופים לבית הקולנוע, עובר כעת לבמת התיאטרון - ויעלה כמחזמר. את ההצגה הפיק תיאטרון "בית ליסין", והחל מאוקטובר היא תעלה בתיאטרון שבתל אביב.

השירים שנוספו להצגה ונכתבו על ידי אורן יעקובי ועילי בוטנר, מרחיבים נושאים כמו הטרדות מיניות בצבא ותופעת ה-metoo, ביטוי שעוד לא נולד כשהסרט יצא לאקרנים. ספויילר: גם בהצגה יופיע אקדח הסיכות המפורסם, וכמו הסרט המקורי, זה יהיה מאוד מצחיק.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בן 19 נעצר בחשד לשוד שלושת סניפי הבנק בנהריה

בשיא עונת התיירות: שני חופים פופולריים בצפון נסגרו בשל זיהום

דיווחים על תקיפה בעיראק: "פיצוץ במחסן תחמושת מצפון לבגדד"

מתוך הסרט ''אפס ביחסי אנוש''
מתוך הסרט ''אפס ביחסי אנוש'' | צילום: יולי אוגוסט הפקות וסרטי לב

"כשראיתי את הסרט ואת התפקיד של זוהר בכיכובה של דנה איבגי חוויתי קנאה עזה", סיפרה השחקנית מגי אזרזר, המשתתפת במחזמר. "כשהסרט יצא נורא רציתי לקחת חלק בפרוייקט הזה - ועכשיו מגיע התיקון".

"ההצגה תהיה חגיגה של שירים מדהימים", אמרה אזרזר, "זה כמו סוכריה – צריך לבוא ולטעום כדי להבין". הסרט המקורי יצא לפני כחמש שנים, והיום כבר נראה שאפשר להגדירו כקלאסיקה ישראלית. כמעט ולא נמצא מי שלא התחבר להומור, ואין אף חיילת ששירתה בשלישות שתוכל להתווכח עם הסיוט שעבר עליה.

מגי אזרזר
מגי אזרזר | צילום: חדשות 13