כולם הלכו לים המלח: ציפי שביט מככבת בקמפיין תיירות חדש

המקום הנמוך ביותר בעולם שכר את שירותיה של מלכת הבידור הישראלית בת ה-73, שהגיעה גם על תקן "סבתא ציפי". "אם הייתי יודעת שזה כזה נהדר, הייתי קודם יולדת את הנכדים"

זמן צפייה: 09:26

פצצת האנרגיה, ציפי שביט, השתלטה ברגע אחד על ים המלח. מלכת הבידור הישראלית ירדה למקום הנמוך בעולם לצילומי קמפיין על אחד מפלאי תבל לעידוד התיירות במקום - לא דבר טריוויאלי בימי הקורונה ובטח שלא בגיל 73. עדיין ידוע לכול שכששביט בשטח - לנוח אי אפשר.

שביט עובדת בלי הפסקה, הבמה היא מפעל חייה המפואר ובעיקר היא עסוקה בלהצחיק אותנו הישראלים, כבר 50 שנה. לכן, בימים האלה, ימי הקורונה, היא מלאה געגועים. שביט גם חגגה יום הולדת באמצע המשבר. "אני מרגישה שהמון אירועים יפהפיים קרו בקורונה: יום ההולדת שלי ו-45 שנות נישואים. כבר חגגתי בהיכלי העולם ופאר היקום ועכשיו בבידוד אבל השמחה בלב", סיפרה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ניצולת השואה שהחליטה לחגוג – ולעזור לקשישים לנצח את הבדידות

"אבא, אני רוצה לעזור": הנערים שיוצאים לעבוד כדי לסייע להורים

18 שנים אחרי שאביה נרצח בפיגוע: דריה גביש סיימה קורס קצינים

ציפי שביט
ציפי שביט | צילום: חדשות 13

לצילומי הקמפיין שביט לא הגיעה רק על תקן הכוכבת, אלא גם כ"סבתא ציפי". "אני עם הנכדים. אני תמיד אומרת שאם הייתי יודעת שזה כזה נהדר, הייתי קודם יולדת את הנכדים", אמרה. "אני עושה איתם הכול".

התיירות באזור ים המלח, כמו אתרי נופש רבים נוספים בקורונה, ספגה מכה אנושה גם היא כשבתי המלון נסגרו ונפתחו מחדש אבל בלי התיירים מחו"ל. בינתיים, גם הנכדים של ציפי מתקשים לעמוד בקצב שלה.