משירה ברחוב לפסגת המצעדים: הסיפור מאחורי הלהיט "דאנס מאנקי"

שירה של טוני ווטסון נולד מתוך נקודת שפל בחייה, לאחר שאלמוני ניסה לגנוב את מעט הכסף שהרוויחה ברחוב. בתוך זמן קצר, סיפורה של בת ה-19 כבש את תחנות הרדיו. "הלהיט הגדול בעולם"

זמן צפייה: 02:36

כשהיא החלה לשיר ברחובות אוסטרליה צחקו עליה ולעגו לה, ומתוך הלעג הזה צמח שיר שכל העולם מזמזם - "דאנס מאנקי". הלהיט המפתיע בביצועה של הצעירה האוסטרלית טוני ווטסון בת ה-19, כבר כבש את פסגת המצעדים בעשרות מדינות ברחבי העולם. "גם אצלנו בגלגל"צ זה כבר שבועיים-שלושה במקום הראשון במצעד. שיר שחוצה כל ז'אנר או מגזר - הלהיט הכי גדול שיש היום בארץ ובעולם", סיפר שדרן הרדיו נוי אלוש.

הסיפור שמאחוריו הופך אותו מעוד שיר פופ דביק, לבעל משמעות עמוקה יותר. כשהייתה בנקודת שפל, לאחר שאדם ניסה לגנוב את הכסף שהרוויחה משירה ברחוב ואדם אחר ניסה לנגן על הקלידים שלה כשהיה ממש שיכור, אז קפצו במוחה של ווטסון המילים והלחן לשיר ששינה את חייה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

איך להפוך לכוכב אינסטגרם – בעזרת אושיות הרשת המובילות בארץ

"אני הולך ומתבגר": שלומי קוריאט על השנה העמוסה בחייו

בת 34: ראש ממשלת פינלנד הנכנסת – הצעירה ביותר בעולם

הזמרת טוני ווטסון
הזמרת טוני ווטסון | צילום: חדשות 13

בתוך זמן קצר השיר והסיפור האישי חצו גם את האוקיינוס השקט וכבשו את ארצות הברית, ובמקביל זיהו ברשתות החברתיות ובראשן משתמשי טיק טוק, את פוטנציאל הריקוד - והפכו אותו לויראלי.

ווטסון עצמה מנסה בינתיים להישאר עם הרגליים על הקרקע, למרות ההצלחה המטאורית. "לפעמים אני לא יודעת איך להתמודד עם זה, אז אני פשוט מכבה את הטלפון ומבלה עם חברים שלי - ואז הכול בסדר", אמרה האמנית הצעירה.

טוני ווטסון בשיר שכבש את המצעדים בעולם
טוני ווטסון בשיר שכבש את המצעדים בעולם | צילום: חדשות 13