אחרי שאימן מאות סלבריטאים: הקואוצ'ר המצליח מגיע לישראל

טוני רובינס, שאימן וייעץ בין היתר גם לאופרה ווינפרי ולטניסאי אנדרה אגאסי, יגיע להרצאה ראשונה בארץ, כשהמחיר לכרטיס בודד יכול להגיע גם ל-5,000 שקלים. "מבטיח לכם חוויה בלתי נשכחת"

זמן צפייה: 02:31

הגורו בדרך לישראל: טוני רובינס, אחד הקואוצ'רים הידועים בעולם, יגיע לראשונה לישראל, להרצאה שתתקיים בחודש אוקטובר. המחיר לכרטיס בודד לאירוע יתחיל ב-900 שקלים ויכול להגיע גם ל-5,000 שקלים.

המאמן האישי הנודע, שברח מביתו בגיל 17, לא סיים תיכון וגר למשך תקופה במכונית שלו. אולם, עם הזמן החל להצליח כלכלית, וכיום, חמישה עשורים לאחר מכן, הוא שווה כחצי מיליארד דולר.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הדילים של החופש הגדול: לאן אפשר לטוס בזול בשיא העונה?

דיווחים בסוריה: ישראל חיסלה בכיר חזבאללה בקוניטרה

"MRI לרכב": החברה הישראלית שפיתחה מערכת לאיתור פגמים במכונית

הקואוצ'ר טוני רובינס
הקואוצ'ר טוני רובינס | צילום: החדשות 13

רובינס אימן במשך השנים מאות סלבריטאים, בין היתר את טניסאי העל אנדרה אגאסי, לו עזר לזכות באליפות ארצות הברית הפתוחה ולעלות למקום הראשון בעולם, וכן ייעץ לאופרה ווינפרי. הדבר העיקרי שמעיב על הצלחתו הוא תלונות על הטרדה מינית שהתפרסמו השנה בתחקיר באתר "באזפיד", להן הקואוצ'ר התכחש.

כבר ארבעה עשורים שרובינס מצליח לשמור על מקומו בצמרת הגורואים שמבטיחים לשנות לכם את החיים. האם מי שיגיע להרצאתו אכן יתעשר? כלל לא בטוח. אולם, הגורו מבטיח כי אלה שיגיעו לא יתחרטו על כך.

"זה יהיה מדהים, אני מבטיח לכם חוויה בלתי נשכחת", אמר המאמן האישי. "כל קיצור דרך יעיל ומוכח על ידי מי שעשה אותו, לא על ידי אלה שמדברים - אלא אלה שהצליחו באמת".