היי פייב 2020: להקת הבנים החדשה שרוצה לכבוש את המדינה

כשני עשורים מאז שדעך הז'אנר, החליט סוכן האומנים, רוברט בן שושן, להרים את הכפפה והקים להקת בנים חדשה. השבוע הוציאה הרביעייה את הקליפ הראשון שלה בתקווה לכבוש את עולם הבידור

זמן צפייה: 10:34

עד תחילת שנות האלפיים להקות בנים היו דבר נפוץ בעולם הבידור ופעמים רבות נחשבו להצלחה גדולה. אולם בשני העשורים האחרונים, שקטו צרחות המעריצות במקביל לדעיכת הז'אנר. הרכב בנים חדש המבקש להפוך להצלחה המוזיקלית הבאה הוציא השבוע את הקליפ הראשון שלו.

הכול החל לפני כחצי שנה, אז החליט סוכן האומנים רוברט בן שושן לנסות להחזיר את הצלחת הז'אנר והקים להקת בנים-רקדנים חדשה. "בגילים האלה בנות מכתיבות מה הולך, מה נכון ומה לא", אמר הסוכן בן שושן. "כשראיתי כמה משמעת ומוטיבציה להצליח יש לנועה קירל, החלטתי להקים להקה שתתבסס קודם כל על רקדנים שגם שרים – לא על זמרים שיכולים גם לזוז".

חברי להקת הרקדנים ''הייפ''
חברי להקת הרקדנים ''הייפ'' | צילום: חדשות 13

ארבעת הצעירים – רוי סופר בן ה-19, טל סיקסיק בן ה-21, עמית כהן בן ה-17 ואבי לרנר בן ה-22, מרכיבים את הלהקה "הייפ", שפועלת כבר חצי שנה. לרנר, הבוגר שבחבורה גדל במשפחה קשת יום שעלתה מרוסיה, התחנך בפנימייה והתדרדר לסמים. "הייתה תקופה אחת שגנו במקלט עד שוועד הבית הביא משטרה שהוציאה אותנו משם", סיפר לרנר.