"לא הולך לשום מקום": לאחר ההדחה - ניר אבישי כהן שובר שתיקה

כשדובר ארגון "שוברים שתיקה" נכנס לבית האח הגדול, הוא התקשה להאמין שישרוד שם יותר משבוע. למרות זאת, הוא הצליח לכבוש כמה מיריביו המרים ביותר - ודמע כל הדרך עד שיצא בשבוע שלפני האחרון

זמן צפייה: 07:39

כשניר אבישי כהן נכנס לבית האח הגדול, הוא התקשה להאמין שישרוד שם יותר משבוע. קצין קרבי או לא, דובר שוברים שתיקה שמדבר על הכיבוש, הוא לא בדיוק מתכון בדוק לשיחות סלון רגועות בבית האח. אך בכל זאת הצליח כהן לכבוש בדרך כמה מיריביו המרים, ולדמוע כל הדרך להדחה בשבוע שלפני האחרון.

אבישי כהן הסביר מדוע בכלל רצה להיכנס לבית "האח הגדול", ואמר כי "רציתי לדבר במדורת השבט. אני מסתובב כבר תקופה ארוכה במדינה ומרגיש את האנטי - לא לדעות, אלא לאדם. המילה 'בוגד' מופיעה כל הזמן, המילה 'עוכר ישראל', כל הזמן. 'האח הגדול' היה המקום שאולי יקשיבו לי ורגע יראו שאני לא בוגד".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

809 איש מתו מקורונה בספרד ביממה; כ-280 אלף חולים בארה"ב

"אויב מסוג אחר": הצצה לחמ"ל הקורונה של היחידות המסווגות

מזג האוויר: היום החם ביותר מתחילת האביב

ניר אבישי כהן
ניר אבישי כהן | צילום: חדשות 13

לדבריו, "לא יכול להיות ששמאלן זו קללה ואם הצלחתי לתרום למשהו, לתקומה הזאת שכל כך אני מייחל לה של השמאל הישראלי, אז יותר מעשיתי את שלי. יש פה אווירה שאנשים פוחדים לשלם מחיר במקום העבודה שלהם, במעגלים החברתיים שלהם וזה מצב שהוא לא הגיוני ובעיניי הוא חייב להשתנות".

"אנחנו חייבים להבין שאנחנו חיים פה יחד. נגמר 'האח הגדול'. הדחת אותי מהבית, ומה עכשיו פה? תדיח אותי מהמדינה?", תהה ניר. "אחרי 86 ימים הצלחתם להדיח אותי אבל אתם תצאו מ'האח הגדול' ואני פה, אני לא הולך לשום מקום, חזרתי למציאות ואני ממשיך את המסע הזה".