"50 זה ה-30 החדש": החברות הכי טובות שיוזנקו ל"מרוץ למיליון"

מה שמבדיל בין גילי בת ה-54 וטלי בת ה-58 לשאר המתמודדים הצעירים, זה ניסיון החיים שלהן. לטענתן, הן לא באו לנצח, אבל רוצות להוכיח שלבני גילן "יש ראש טוב, אוהבים לבלות ולעשות אקסטרים"

זמן צפייה: 09:17

בעוד כשבוע וחצי יוזנקו למעלה מעשרה זוגות לתחרות "המרוץ למיליון", ובין כל הצעירים ישתתפו גם שתי נשים בשנות ה-50 לחייהן, שמבטיחות: "גם אנחנו יודעות להנות ולעשות אקסטרים".

טלי רז בן ארי בת ה-58 מתל אביב, וגילי ויזל אבירם בת ה-54 מגבעתיים, הן חברות הכי טובות, ומה שמבדיל את שתי הנשים הנמרצות האלה משאר המתמודדים זה ניסיון החיים שלהן, שלימד אותן שאין מתנות חינם ושבשביל כבוד הן צריכות לעבוד. "אני רוצה להראות שבני 50 יש להם ראש טוב, הם אוהבים לבלות, והם יוצאים והולכים למסיבות והם צוחקים. בני 50 זה ה-30 החדש".

האם יוצרי "צל של אמת" פיענחו את תעלומת "רוצח כביש החוף"?

"חובה אסלאמית לאמת": ריאיון עם הטרוריסט שהפך לוחם למען ישראל

טלנובלה במפרץ: לאן נעלמה הנסיכה הירדנית, אשתו של שליט דובאי?

Opwogk
גילי בת ה-54 וטלי בת ה-58, משתתפות בעונה החדשה של המרוץ למיליון

לקראת ההפתקה הן התאמנו, ולטענתן הן מוכנות מכל הבחינות. "הלכתי לשפר את השחייה שלי, עשיתי שיעורים של החלקה על הקרח", סיפרה גילי, "למדנו את כל כוכבי הלכת, למדנו ספרדית. אנחנו מביאות איתנו ויטמין סי, כדורי ג'ינג'ר, כורכומין, מגנזיום לברכיים. אנחנו רוצות להצליח".

לגילי זו לא תהיה ההופעה הראשונה בתוכנית. בתה וחברתה הטובה, ירדן ואן, סיימו את העונה הקודמת במקום החמישי והיו לאחד הזוגות המדוברים בתולדות המרוץ, עד שהגיע פרק איחוד המשפחות ואור הזרקורים הוסט מעט לגילי. "אחד העורכים אמר לי אז, 'את באה איתנו שנה הבאה למרוץ'. אז אמרתי לו, 'אין בעיה, תעשה לגיל השלישי ובטח שאני אבוא'", סיפרה.

על השאלה אם יש להן סיכוי לנצח בתחרות, טלי גיחכה ואמרה: "אנחנו לא הולכות לנצח, לא באנו להוכיח לאף אחד". גילי גם צחקקה, אך עיניה היו מלאות תקווה: "לדעתי, אי אפשר לדעת. גם אם נהיה תמיד אחד לפני האחרון, זה גם בסדר".

Talitv
גילי בת ה-54 וטלי בת ה-58, משתתפות בעונה החדשה של המרוץ למיליון