"נפרדתי מהאנשים שאני הכי אוהב": שלומי שבת בריאיון מיוחד

בשיחה עם הילה קורח סיפר הזמר על הלילה שבו נפרד מהיקרים לו, על השמועות סביב מותו בטרם עת מהמחלה ומדוע החליט בסוף להתאשפז בביה"ח. "הגעתי למצב שאני לא יכול לנשום - אפילו עם החמצן"

זמן צפייה: 19:47

מגישת מהדורת השבת הילה קורח פגשה השבוע את הזמר והמלחין שלומי שבת, שכזכור ששוחרר בחודש אוקטובר אשתקד מבית החולים בילינסון שבפתח תקווה לאחר שלושה שבועות בהם נאבק על יכולתו לנשום. בין היתר, התייחס הזמר ללילה הקשה בחייו לפני שירד למחלקת טיפול נמרץ, על השמעות אודות מותו בטרם עת ועל היציאה המאתגרת מבית החולים. "אתה יוצא מבית החולים בשמחה גדולה, ואז אתה מגלה שאתה לא יכול להתנתק מהחמצן", אמר שבת.

במהלך הריאיון, סיפר הזמר על הימים הראשונים בצל המחלה: "אמרתי לעוזרת האישית שלי שאני לא מרגיש טוב. עשיתי בדיקה ויצאתי חיובי, אבל הייתי מספיק חכם בשביל להבין שמזה כמה ימים אני חולה בקורונה ושזה לא כזה נורא", סיפר שבת והוסיף: "ואז פתאום התחילה אצלי הנחיתה של החמצן, לא היה לי אוויר. הגעתי למצב שאני לא יכול לנשום, אפילו אחרי שחיברו אותי לחמצן, לכן ביקשתי ללכת לבית החולים".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

גנץ יוותר על מקומו ברשימה וימונה לשר אחרי הבחירות?

עליה בשיעור החיוביים, עוד מקרי מוטציה הדרום אפריקנית בישראל

חולה קורונה מת באיכילוב לאחר שמכונת ההנשמה הפסיקה לפעול

הזמר והמלחין שלומי שבת
הזמר והמלחין שלומי שבת | צילום: חדשות 13

עוד התייחס המלחין ללילה לפני שירד לקומת המרתף של בית החולים, היכן שמאושפזים חולקיח הקורונה הקשים: "זה היה הלילה הכי קשה, כי במהלכו העברתי בראשי סרט נע של כל הילדות שלי, של כל האנשים ושל כל הסיטואציות. הרגשתי שאם אני אמות, אז לפחות אני סוג של אפרד מכל האנשים שאני הכי אוהב". עוד אמר שבת כי "המילה 'טיפול נמרץ' יותר מפחידה מאשר המציאות. הייתה לי הרגשה לא טובה שאם אני יורד לשם - אז אני לא חוזר".

בהתייחסו לשמועות אודות מותו מהמחלה, אמר שבת: "שלחו לי הודעה שנפטרתי, ולא היה לי למי לענות שאני בסדר", אמר הזמר. "פשוט פחדתי על אלה שאוהבים אותי באמת, כי ישנם אנשים מחוץ לארץ, חברים שלי, שלא מכירים את הדבר המכוער הזה של לבשר על מותו של מישהו שעדיין בחיים", סיפר הזמר והוסיף: "העניין הוא שהייתה כאן דיסאינפורמציה, בגלל זה הבן שלי היה מתקשר כל הזמן למחלקה שבבית החולים והיה שומע מהרופא את האמת".