שירה האס מועמדת ל"אמי" בקטגוריית השחקנית הראשית במיני סדרה

הישראלית בת ה-25 מועמדת על תפקידה בסדרה "המורדת" המשודרת בנטפליקס, בה היא מגלמת חסידת סאטמר הנמלטת מקהילתה בברוקלין. האס: "אני בשוק, מנסה לעכל ולמצוא את המילים"

זמן צפייה: 00:29

השחקנית הישראלית שירה האס מועמדת לפרס האמי לשחקנית הראשית במיני סדרה, על תפקידה בסדרה "המורדת" המשודרת בנטפליקס - כך הודיעה היום (שלישי) האקדמיה האמריקנית לטלוויזיה.

"שמעתי את הבשורה המטורפת ממש כמוכם", אמרה האס בתגובה להכרזה על מועמדותה. "אני בשוק, אני עדיין מנסה לעכל ולמצוא את המילים. אני מודה לכם כל כך על כל האהבה והתמיכה". האס הוסיפה כי היא עדיין "חסרת מילים - ומקווה בקרוב למצוא אותן. תודה רבה".

שירה האס ופטר בצבעי פונץ' וניל
שירה האס ופטר בצבעי פונץ' וניל | צילום: רפי דלויה

שר התרבות והספורט חילי טרופר בירך את האס על המועמדות: "שירה האס היא שחקנית מופלאה ומועמדותה לפרס האמי לתפקיד השחקנית הטובה ביותר זו גאווה ישראלית אמיתית! שירה, בהצלחה רבה וכל הכבוד!".

האס מגלמת בת 19 המתגוררת בקהילה הסגורה של חסידות סאטמר בברוקלין, המחליטה להימלט לברלין. לצדה בסדרה משחקים שחקנים ישראלים נוספים, ביניהם עמית רהב ויוסף סוויד. האס תתמודד בקטגורייה מול השחקניות קרי וושינגטון, קייט בלאנשט, רג'ינה קינג ואוקטביה ספנסר.

נטפליקס מובילה על הרשתות האחרות עם 160 מועמדויות. 107 מועמדויות לרשת HBO. הסדרה "השומרים" מועמדת למספר הרב ביותר של פרסים - 26 בסך הכול.

שירה האס
שירה האס | צילום: חדשות 13