"זה היה החלום של אמא שלי": שביט ויזל מסכמת עשור של דוגמנות

עשר שנים לאחר שזכתה בתחרות מלכת היופי, הדוגמנית שגדלה בקיבוץ ממשיכה לדלג מקמפיין לקמפיין. לצד ההצלחה, חוו לאחרונה היא ובן זוגה משבר, כשנאלצו להפסיק היריון: "זה היה רגע של שבירה"

זמן צפייה: 09:09

עשור אחרי שזכתה בתואר מלכת היופי שביט ויזל, הקיבוצניקית מבארי, ממשיכה לקטוף קמפיינים בדוגמנות ושותפה בחברת יופי אורגנית. עוד כשהייתה בגן בלטה ויזל ביופיה: "מיום שלמדתי לדבר, אמרו לי - את תהי מיס תבל. זה היה החלום של אמא שלי שאלך לתחרות מלכת היופי. זה לא היה משהו שחלמתי עליו או חשבתי שאני צריכה לעשות במהלך החיים, אבל כל שנה כשהיה אפשר להירשם לתחרות, אמא שלי הייתה מפצירה בי להירשם".

בשונה ממה שנהוג היום ברשתות החברתיות, היא לא מעלה לחשבון האינסטגרם שלה תמונות בביקיני או בכל בגד חשוף. "אני לא מקדשת את מה שעושה 'טוב' לאינסטגרם", אמרה ויזל. "אני לא אעלה תמונות בבגד ים רק כי זה מביא לי יותר עוקבים. אין לי בעיה עם מי שעושה את זה, פשוט זה לא אני. קצת צבוע להעלות תמונות בביקיני בשביל להעלות לעצמי את העוקבים. האינסטגרם הוא כלי עבודה מבחינתי. אני נהנית לחשוך ולשתף עד גבול מסוים".

שביט ויזל בקמפיין
שביט ויזל בקמפיין | צילום: חדשות 13

למרות שהיא לא נכנעת לתכתיבי התעשייה, הקריירה של ויזל המריאה והיא ממשיכה לדלג מקמפיין לקמפיין. בימים אל היא פרזנטורית של מותג ההלבשה "עמנואל", מובילה את מותג הבישום "קרולינה הררה". היא גם משמשת פרזנטורית של מותג הקוסמטיקה האורגנית שבו היא משמשת גם כשותפה לשיווק - "נילס יארד".

שלוש שנים לאחר הזכייה ועם המעבר לתל אביב ויזל הכירה את מי שלימים הפך לבעלה. השניים חוו לאחרונה משבר לא פשוט בניסיונותיהם להרחבת המשפחה: "לפני שנה בדיוק נכנסתי להיריון ואחרי שלושה וחצי חודשים, גילינו שההיריון לא תקין וצריך להפסיק אותו. זה היה רגע של שבירה. בגלל שיש לי סביבה כזו תומכת ויציבה אז זה עבר ואני מאמינה שהילד שלנו יגיע בזמנו".