הגיטריסט רוני פיטרסון הלך לעולמו בגיל 62

המוזיקאי שעבד עם שלום חנוך, ריטה, מאיר אריאל ורבים אחרים מת כתוצאה מדום נשימה. מועד הלווייתו טרם נקבע. אשתו נילי: "רוני מת בשנתו, כשהגיטרה שלו לידו"

זמן צפייה: 00:32

הגיטריסט רוני פיטרסון, שעבד עם רבים מגדולי המוזיקאים הישראלים, הלך היום (שני) לעולמו בגיל 62. אשתו נילי מסרה: "היום בצהריים רוני מת בשנתו כתוצאה מדום נשימה במיטתו, כשהגיטרה שלו לידו. מועד הלווייתו טרם נקבע".

פיטרסון נולד בגרמניה והתעניין במוזיקה והופיע באופן מקצועי כבר כילד צעיר. ב-1987 נבחר פיטרסון לנגן במופע של שלום חנוך "רק בן אדם", ובהמשך השתתף בהקלטת האלבום בעל אותו השם. בהמשך הפך לנגן קבוע בהופעותיו ואלבומיו של חנוך, וב-1991 עלה רשמית לישראל. עם השנים הופיע פיטרסון עם מוזיקאים ישראלים רבים, בהם רמי קלינשטיין, ריטה, מאיר אריאל, ויזהר אשדות.

שלום חנוך הגיב הערב למותו של פיטרסון ואמר: "עוד לא מעכלים את הבשורה. מאוד עצובים מלכתו של רוני שלנו, האחד והיחיד", כך כתב בחשבון הפייסבוק שלו.


עוד בחדשות 13:

"המתנה שלנו לראש השנה": ילדי השנה החדשה שהפכו לסמל

תשע"ט הפוליטית: כשישראל הלכה לשלוש מערכות בחירות באותה שנה

ראש השנה תש"ף: מיליוני ישראלים חגגו את בואה של השנה החדשה

רוני פיטרסון
רוני פיטרסון | צילום: חדשות 13

בשנים האחרונות ערך פיטרסון מופעי מחווה לבוב דילן ולענקי הבלוז, בהם בי.בי. קינג. בנוסף ערך מופעי מחווה לציון 50 שנה לפסטיבל וודסטוק. פיטרסון היה מעריץ גדול של בוב דילן ואריק קלפטון, על שמם נקרא בנו אריק דילן.