אימהות, זוגיות והטראומה שעברה: הסטנדאפיסטית שמדברת על הכול

מאות אלפי המעריצים של רביטל ויטלזון-יעקבס מכירים אותה מסרטוני "האישה מהאוטו", וממש כמוהם - גם חייה שלה נעים בקצב של 200 קמ"ש. "אם הייתי יודעת שתהיה קורונה - לא הייתי עושה 5 ילדים"

זמן צפייה: 10:46

מאות אלפי המעריצים והמעריצות שלה ברשתות החברתיות מכירים אותה מסרטוני "האישה מהאוטו", אבל רבים מהם הופתעו בגלל פוסט שפרסמה רביטל ויטלזון-יעקבס בפייסבוק, שבו חשפה את ההפלה שעברה בשליש הראשון להיריון.

ממש כמו בסרטונים הביתיים שלה ברשת, חייה של ויטלזון-יעקבס נעים במהירות של 200 קמ"ש - מפעל חיים מתוקתק של אישה אחת, חמישה ילדים ובעל שמקפיד להישאר מחוץ לפריים. אז, בלי שום התראה מראש, החיים נעצרו בחריקת בלמים על האוטוסטרדה. "ב-11 במארס הודיעו שאין יותר הופעות, ב-12 במארס הודיעו שאין יותר מסגרות, ב-15 במארס לא היה דופק. כל אחד איבד משהו ואני איבדתי עובר בשבוע 9", כתבה בפוסט בפייסבוק.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מאבד גובה ומתרסק בין הבניינים: תיעוד התרסקות המטוס הפקיסטני

דיירת במשען ב"ש חלתה בקורונה – הופסקו הביקורים במח' הסיעודית

"הסמים דפקו לו את המוח": גילויים חדשים על רצח מאיה ווישניאק

רביטל ויטלזון-יעקבס
רביטל ויטלזון-יעקבס | צילום: חדשות 13

נדרשו לה חודשיים כדי לעבד את האובדן ולתרגם אותו לפוסט בפייסבוק שגרר אחריו אלפי תגובות ושיתופים והוציא מהארון מאות נשים וגם גברים שלא תמיד מסוגלים לדבר על הטראומה. "אחרי שכתבתי את זה לקחתי אוויר ואפשר היה להמשיך", הסבירה הסטנדאפיסטית. גם ככה חייה של אחת הנשים העסוקות על הבמה נראו בימי הנגיף כמו הפוגה טרגית-קומית בלי שום אסטרטגיית יציאה. "אם הייתי יודעת שתהיה קורונה, לא הייתי עושה חמישה ילדים", התלוצצה.

הפריצה הגדולה של וויטלזון-יעקבס הגיעה מהרשת אז היא הפכה למסחטת לייקים בלתי ניתנת לעצירה עם 150 אלף עוקבים בפייסבוק, עוד 25 אלף עוקבים באינסטגרם וסרטונים ביוטיוב עם מאות אלפי צפיות. מהמחסן הזה שבביתה במושב כפר הרא"ה שבעמק חפר היא מנהלת את תעשיית המרצ'נדייז הענפה שלה. וזה אולי המקום להיזכר בבדיחה שחותמת את תעודת הזהות המקצועית שלה, "אין ילד רע, יש ילד שאימא שלו רעבה" ואולי יש להוסיף, "לקורטוב של תשומת לב".