לכבוד 25 שנה לרדיו בלה בלה: החברים של נטשה הגיעו למצדה

ארקדי דוכין ומיכה שטרית הופיעו אמש באתר ההיסטורי עם אלבומם ההיסטורי. אף על פי שהמופע פסק לכשעה בגלל הגשם, השניים ציינו ש"למרות כל הסערות, היה בלתי נשכח", וגם - לא שוללים אלבום חדש

זמן צפייה: 04:06

25 שנים אחרי שיצא לאוויר אלבום המופת רדיו בלה בלה של החברים של נטשה, מיכה שטרית וארקדי דוכין הופיעו איתו אמש (שני) לראשונה במצדה. המופע אמנם הופסק ל-50 דק' בגלל הגשם, אבל את חברי הלהקה זה ממש לא הטריד: "היה מרגש, חצי יובל עבר והיה מושלם. למרות כל הסערות, היה בלתי נשכח", ציין שטרית בריאיון לחדשות עם יעקב אילון. כמו כן, השניים לא שללו אלבום חדש ואמרו: "יש את הרצון, יש את היכולת. הלוואי שכן".

דוכין הסביר את הצלחתו של האלבום ואמר כי מה שהביא לכך הייתה "אמת, נועזות ורצון להגשים חלומות שהם לאו דווקא ריאליסטים. פשוט עשינו מה בא לנו לעשות ולפעמים זה משתלם. כששניים נפגשים זה תמיד יותר טוב מאחד, זה כוח לא תמיד מנוצל באמנות אבל תמיד שניים יוצרים משהו שהוא יותר טוב מאחד שיושב לו שם לבד בחדר. יכול להיות שבזמנו לא הינו מגיעים למופע כל כך מדוייק כמו שהיה אתמול. הקהל דקלם כל מילה, אלוהים הביא את הגשם בזמן הנכון, בדיוק בהפסקה, והרטיב אותנו מהחום המדברי". שטרית הוסיף כי "הלכנו עם כל מה שהיה לנו אז ואנחנו קוצרים את הפירות עכשיו".

החברים של נטשה במצדה
החברים של נטשה במצדה | צילום: חדשות 13