פורים דוט קום: היכן הכי משתלם לקנות מוקדם תחפושות לחג הקרב?

החג יצוין בארץ רק בעוד כחודשיים, אך ישראלים רבים כבר מחפשים ברשת אחר התלבושות הפופלריות של שנת 2020 - שנמכרות במחיר אטרקטיבי במיוחד. "זה נוח. אפשר להשוות מחירים - מבלי לצאת מהבית"

זמן צפייה: 02:14

חג הפורים הצבעוני אומנם יחל בישראל רק בעוד כחודשיים, אך נראה כי ברשתות החברתיות ובאתרי הקניות ברשת אווירת החג כבר מורגשת היטב. בעוד בחנויות הצעצועים והתחפושות עדיין עסוקים בפתיחת הארגזים של התלבושות המגוונות, אתרי האונליין מלאים בתחפושות שנשארו מחגיגות ליל כל הקדושים.

רבים מהישראלים רוכשים באופן קבוע מוצרים ופריטים ברשת ונראה כי אם מתכננים מראש את זמן הרכישה, בהחלט מדובר בעסקה משתלמת. "כל שנה אני קונה באמזון", מספרת לילה ויינרוט מזכרון יעקב. "זה יותר זול. גם אם אני צריכה להוסיף דמי משלוח. חשוב מאוד להזמין כמה שיותר זמן מראש, כי יש הרבה מאוד עיכובים ואנחנו רוצים שהתחפושות יגיעו בזמן לחג", היא מוסיפה. "עצם הקנייה באונליין מאפשרת לי להשוות מחירים בבית שלי, בנוחות מבלי לצאת מהבית".

לילה ויינרוט וביתה בוחרות תחפושת ברשת
לילה ויינרוט וביתה בוחרות תחפושת ברשת | צילום: חדשות 13

גם ברשת החברתית פייסבוק ניתן למצוא קבוצות רכישה, החלפה ואף טיפים לקנייה מוצלחת ויעילה. "הסתיים ההאלווין, וזה תזמון מצוין לרכוש תחפושות בזול. אפשר לראות בקבוצות השונות את הטרנדים לשנה הקרובה", מסבירה הילה גרינפלד, מנהלת קבוצת הקניות "טוק שופ".

תחפושות של גיבורי על, כגון ספיידרמן או באטמן, ניתן למצוא באתר הקניות "עלי אקספרס" במחירים זולים, הנעים בין 31 שקלים ל-57. את החליפות האייקוניות של הסדרה האהובה "בית הנייר" ניתן למצוא במחיר אטרקטיבי של 21 שקלים ב"אייבי", ותלבושות פופולריות נוספות אפשר להשיג ברשת במחירים זולים משמעותית ביחס לאלה שבחנויות בישראל.