עומרי כספי הודיע על פרישה: "הגעתי לפסגות שלא חלמתי עליהן"

הכדורסלן הישראלי הראשון ב-NBA פורש מהמשחק לאחר קריירה של 15 שנים, בהן 10 בליגה הטובה בעולם. קבוצתו האחרונה של השחקן היא מכבי תל אביב, שאת מדיה חזר ללבוש ב-2019. "התחרתי מול אגדות"

זמן צפייה: 01:48

שחקן הכדורסל הישראלי הראשון ב-NBA, עומרי כספי, הודיע היום (ראשון) על פרישה מהמשחק בגיל 33. הקריירה של כספי נמשכה יותר מ-15 שנים, מתוכן 10 בליגה הטובה בעולם. במסיבת עיתונאים שערך אמר כספי כי "משחק הכדורסל נתן לי המון לאורך השנים. הגעתי לפסגות, כדורסל אירופי, עולמי, שלא חלמתי עליהן. להתחרות מול אגדות כדורסל, מלברון ועד בריאנט ועד לבית הלבן ולפגוש את נשיא ארצות הברית".

כספי משחק כדורסל מאז ילדותו ביבנה, בגיל 13 כבר החל להתקדם בקבוצות הנוער של מכבי תל אביב וב-2005 הצטרף לקבוצת הבוגרים. הוא שיחק בהפועל גליל עליון עונה אחת וחזר למכבי תל אביב לעוד שתי עונות, בסופן השתתף בדראפט של ה-NBA, נבחר במקום ה-23 על ידי סקרמנטו קינגס - והפך לכדורסלן הישראלי הראשון בליגה.

את הופעת הבכורה שלו ערך במשחק נגד אוקלהומה סיטי ת'אנדר ובעונתו הראשונה הראה יכולות מרשימות בליגה. בהמשך הקריירה שיחק גם בקליבלנד קאבלירס, יוסטון רוקטס, ניו אורלינס פליקנס, מינסוטה טימברוולבס, גולדן סטייט ווריורס וממפיס גריזליס. באוגוסט 2019 חזר כספי למכבי תל אביב לשתי עונות נוספות.