זה רק אני, הפאוץ' והצבא של ישראל: נועה קירל התגייסה לצה"ל

הזמרת הצעירה הגיעה לבקו"ם, צפויה לעבור טירונות במחנה 80 ותשרת בלהקה הצבאית של חיל החינוך במסלול "טאלנט". "אני מסמנת וי על זה שאני באמת בוגרת ויוצאת למשהו חדש"

זמן צפייה: 03:12

הזמרת נועה קירל התגייסה הבוקר (ראשון) לצה"ל. אינספור צוותי תקשורת הגיעו לבקו"ם עם הצעירה, שצפויה לעבור טירונות במחנה 80 ולשרת במסלול "טאלנט" בלהקה הצבאית של חיל החינוך. "זה מרגש מאוד זו תקופה חדשה בחיים, אני מסמנת וי על זה שאני באמת בוגרת ויוצאת למשהו חדש", סיפרה קירל.

"זה לא גיוס קלאסי, אבל ידעתי את זה מראש. חשוב לשמש דוגמא לנערים ונערות, אז אם זה מה שצריך אז אני זורמת עם זה", אמרה הזמרת הצעירה. "אני חושבת שזה התפקיד הכי משמעותי שיכולתי להתקבל אליו ולעזור - אני אשמח חיילים עם השירים שלי".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"רווקה? צאי עם מארק": פרסם עצמו על שלט חוצות כדי למצוא אהבה

הרחובות הריקים בסין הנגועה – והבידוד בישראל • תיעוד מיוחד

"ממבה אאוט": הלייקרס נפרדו מקובי בראיינט

נועה קירל בלשכת הגיוס
נועה קירל בלשכת הגיוס | צילום: חדשות 13

קירל החלה להתפרסם כשהופיעה בסדרת הדוקו-ריאליטי "פושרז" מבית HOT, שעוקבת אחר הורים שדוחפים את ילדיהם להצלחה בתחומים שונים, והציגה את קירל ואביה, התומך כלכלית בפיתוח קריירת הבידור שלה.

הקריירה המוזיקלית של קירל החלה בשנת 2015 כאשר הוציאה שיר בשם "מדברים", ולאחר מכן התפרסמה בזכות להיטים רבים, וביניהם "קילר", "יש בי אהבה", "תן לי סימן", "בא לי אותך" ו"פאוץ'".