מצטופפים בהשקה ולא חובשים מסכות: נועה קירל שוב בעין הסערה

ביום רביעי השיקה הזמרת אפליקצייה חדשה בנוכחות שחקנים, כוכבי נוער ועוד. אולם, המשתתפים לא שמרו על ריחוק חברתי ולא התמגנו במסכות - מה שעורר סערה ציבורית חדשה. צה"ל: נבחן טיפול פיקודי

זמן צפייה: 03:25

בשבוע שעבר השיקה הכוכבת נועה קירל את אפליקציית WESHIK - אפליקצייה חדשה שתעזור לבני הנוער לבחור את הבגדים שלהם ותפחית את הזמן שבו יתלבטו מה כדאי להם ללבוש. ההשקה התקיימה כמיטב המסורת, כאשר לאירוע במלון במרכז תל אביב הגיעו סלבס, דוגמניות, שחקנים, זמרים, כוכבי נוער ועוד.

בצה"ל ראו את הסיקור של האירוע, ושמו לב כי המוזמנים לא שמרו על ההנחיות של משרד הבריאות שמטרתן למנוע את התפשטות מגפת הקורונה. הנוכחים לא שמרו על מרחק בין אחד לשני, והיה נראה כי אף אחד מהם לא עטה מסכה על פיו. הנושא, אם כך, שוב העלה את טוראית קירל לעין הסערה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הצהרת מנכ"ל משרד הבריאות ברקע העלייה בתחלואה

מבקר המדינה: לא אפתח בבדיקה בעניינו של היועץ המשפטי לממשלה

פרשת טדי שגיא: מנכ"ל משרד הבריאות לא ינקוט צעדים נגד גרוטו

נועה קירל
נועה קירל | צילום: חדשות 13

עניין המסיבה וההתקהלות מקבל משמעות אירונית במיוחד, נוכח העובדה כי פיקוד העורף גייס את נועה לתשדיר יחד עם חיילת נוספת בצה"ל, עדי ביטי, שעוסק בחובה לשמור על הכללים של משרד הבריאות. בצה"ל אמרו כי אם וכאשר יתברר כי נעברה עבירה על תקנות הבריאות, מפקדי החיילת יבחנו טיפול פיקודי באירוע.

כזכור, זו אינה הפעם הראשונה שבה קירל מעוררת סערה ציבורית. כבר בעת גיוסה, הרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי התעצבן מאוד על "פסטיבל הגיוס" של כוכבת הילדים. זמן קצר לאחר מכן, כאשר היא הופיעה עם רקדנים באחד מבסיסי צה"ל, צה"ל ביטל מיד את הרקדנים כאשר הנימוק היה "טעם רע". בהמשך, גם הפרסומת שבה היא לובשת מדים של הצבא האמריקני ומתבדחת על השירות העורפי שלה הגיע עד לראש אכ"א, שאף טען כי הפרסומת "לא ראויה".

נועה קירל
נועה קירל | צילום: חדשות 13

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: צה"ל רואה חשיבות רבה בשמירה על הנחיות משרד הבריאות והנחה את מפקדיו וחייליו לקיים הנחיות אלו בהקפדה - גם כאשר אינם נוכחים ביחידה. המקרה המתואר קרה בנסיבות אזרחיות והאכיפה בנוושא נעשית על ידי משטרת ישראל".