פאודה בכרם התימנים: הפקת ענק של "נטפליקס" מגיעה לתל אביב

כחלק מהפקת סדרת האקשן החדשה "פגע וברח", רחובות השכונה הדרומית יהפכו לאתר צילומים, שצפויים להימשך כחודשיים. כוכב הסדרה, ליאור רז, נפגש עם התושבים - ואף נתן להם הצצה אל מאחורי הקלעים

זמן צפייה: 03:03

הרחובות שבאזור כרם התימנים שבתל אביב נראו אתמול שקטים ורגועים יחסית, אך היום (שני) הם כבר יהפכו לאתר צילומים של סדרת האקשן החדשה של "נטפליקס". אבי יששכרוף וליאור רז, שכבשו את העולם עם "פאודה", משתלטים עכשיו על תל אביב עם הפרויקט הגדול הבא שלהם, "פגע וברח", סדרת מתח ואקשן חדשה שלהם שבמרכזה תאונה מסתורית בעיר המשנה את חייו של גבר.

ההפקה כבר ממוקמת בתל אביב והצילומים בישראל צפויים להימשך כחודשיים עם כ-200 אנשי צוות, כשרבים מהם ישראלים. ברחובות כרם התימנים נתלו שלטים, שבישרו גם על חסימות כבישים ואיסור חניה ברחובות מסוימים בדרום העיר לכמה שעות למשך כמה ימים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בהלת הקורונה: כך מגיבים הישראלים בתאילנד לדרישה לשהות בבידוד

נשיאת העליון: השופטת שהציעה לברלנד לקחת מנטוס – תזומן לבירור

אלפחורס, פטל ובייגלה מוזהב: הכירו את אוזני ההמן החדשות

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles--1702200811' autoplay='0' credit='' desc='ליאור רז במפגש עם תושבי כרם התימנים' kid='1_lhjlnzgl' duration='14'']

"מישהו קיבל כסף? שייתן חודשיים חניה בחינם", הפציר אחד מתושבי השכונה. "הבנתי שהארנונה בתל אביב יחסית זולה בגלל הדברים האלה, אז נשתוק", אמרה תושבת אחרת. חשוב לציין כי בהפקה התחייבו לסייע לתושבים להגיע לבתיהם בקלנועיות.

כדי לערב את תושבי השכונה בתהליך, ליאור רז נפגש עמם במפגש סגור ואף נתן להם הצצה אל מאחורי הקלעים. מבחינת העיר תל אביב וגם עבור ישראל מדובר במסע יחסי ציבור שאחרי אי-נוחות של כמה ימים אפשר גם, כך מקווים, להרוויח ממנו - בכל זאת, לא בכל יום הפקת ענק של "נטפליקס" מצלמת בישראל.

ליאור רז ואבי יששכרוף
ליאור רז ואבי יששכרוף | צילום: רויטרס