מטאור הקולינריה בישראל מחפש כיוון: עומר מילר מחשב מסלול מחדש

ברקע משבר הקורונה, אחד השפים הפופולריים בישראל החל למכור טוסטים. במקביל, עזב את תל אביב התוססת לטובת המושב, אך נותר מכור לעבודתו. "היום המשפחה היא במקום הראשון אצלי בחיים"

זמן צפייה: 09:06

חוסר הוודאות בעולם האירוח והמסעדנות, בשל מגת הקורונה, אילץ את עומר מילר, אחד השפים הפופולריים בישראל בעשור האחרון, לחשב מסלול מחדש. "אנחנו נמצאים היום בעולם הישרדותי. יש לי שני ילדים בבית. אם אני צריך להרוויח כסף דרך מכירת טוסטים, אני בהחלט אעשה את זה", אמר מילר לחדשות 13.

עכשיו, אחרי יותר מ-20 שנים בעיר הגדולה, החליט מילר להעתיק את חייו למושב, בהתאם להלך הרוח שלו: "אני בן אדם חדש, כאילו נולדתי מחדש". לצד מסעדותיו, עסוק מילר בימים אלו בהעברת סדנאות בישול בזום ובהרכבת מתכונים ביתיים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בדרך לאומן: מאות חסידי ברסלב נתקעו בנמלי תעופה ברחבי העולם

בכיר בקבינט הקורונה: צפויות הגבלות משמעותיות על הציבור

כיסאות באוויר: עצורים בקטטה המונית במלון בים המלח • תיעוד

לאנרכיסט של עולם האוכל, שהחליט לפתוח את מסעדותיו בניגוד להנחיות משרד הבריאות, יש קו פעולה מאוד ברור: "פתחנו את זה כי האמנו שחייבים לעשות את זה. תן לי להילחם את המלחמות שלי", הגיב מילר לטענה שמדובר בצעד פופוליסטי מצדו. אולם, גם צעד זה עדיין לא מספיק בשביל להבין כיצד הפך השף המצליח לאיש שאנשים אוהבים לשנוא. "הוא עוטף את זה באיזושהי קריצה על קריצה. אני חושב שזה גם מה שמוציא קצת אנשים מדעתם. הוא מייצר איזושהי פוזה של בשורה ואומר - זה הדבר", טען ערן לאור, מבקר אוכל הרחוב של עיתון "הארץ".

למילר לא חשובה עמדת המבקרים כלפי האוכל שלו, כמו שחשובה לו דעת הקהל: "למבקר יש כוח, בסוף אחרי ביקורת חיובית המקום מלא, אך היכולת שלו לפגוע בך קטנה יותר היום כי הרשתות החברתיות גם ככה מלאות ארס ורוע גם בלעדיו". לשאלה אם יהיה מוכן מתישהו לוותר על חלומותיו הקולינריים, ענה: "אם יום אחד אני ארגיש שאני טיפה מגזים, אני חושב שזה יהיה השלב שבו ארים את הרגל מהגז. אני מאוד-מאוד מקווה שאוכל לעשות את זה - כי היום המשפחה היא במקום הראשון אצלי בחיים".