נטע ברזילי מסכמת שנה לזכייתה: "מכירה תודה על כל שנייה"

לקראת אירוע האירוויזיון בארץ ומעט לאחר שהוציאה שיר חדש, הזמרת שהביאה את התחרות לישראל סיפרה ל"העולם הבוקר" על התקופה המאושרת שעברה: "נדיר להגיע למקום כזה בחיים - שאתה בייעוד שלך"

זמן צפייה: 07:32

שנה עברה מאז זכייתה של נטע ברזילי באירוויזיון הקודם שהתקיים בליסבון, פורטוגל, אך הזמרת עדיין מתקשה להתרגל לאורח החיים הסוער והמעניין, לדבריה, שלו זכתה יחד עם ההכרה הבין-לאומית במוזיקה שלה. "זו הזיה מוחלטת", אמרה בריאיון הבוקר (שני) לתוכנית העולם הבוקר. "הכול מאוד משונה, הכול נורא גדול ואני מכירה תודה על כל שניה".

ברזילי הבהירה כי היא לא מקבלת כמובן מאליו את המקום שבו היא נמצאת כרגע ולדבריה, היא נהנית וחווה את ההווה, בלי לחשוש שהתקופה המיוחדת הזו תסתיים. "תמיד תפסתי את עצמי כמישהי שיש עליה, פשוט לא חשבתי שיכירו בי ככזו", אמרה ברזילי. "זה נדיר להגיע למקום כזה בחיים שאתה בייעוד שלך, שאתה עושה בדיוק את מה שאתה צריך לעשות. אני לא פוחדת שזה ייגמר כי הבנתי מההתחלה שזה גלגל ומה שעולה מהר - יכול גם לרדת מהר. אני יודעת שאני עושה טוב ואני עושה מוזיקה ואין דבר דבר יותר נכון ואמיתי ומדויק בשבילי מזה".

"גם אם לא זוכים - מרוויחים": מפגש עם משלחות האירוויזיון

ננה בננה: נטע ברזילי השיקה את שירה החדש בחזרה לאירוויזיון

החלו אירועי האירוויזיון: "המשלחות בעננים ממה שקורה פה"

מתוך שירה החדש של נטע ברזילי נהנה בננה
מתוך שירה החדש של נטע ברזילי נהנה בננה

לאחרונה הוציאה נטע את שירה השלישי, שמבוצע גם הוא בסגנון הייחודי והצבעוני של הזמרת. "אני מאוד אוהבת לשחק, כשהייתי ילדה הייתי שורדת בריונות באמצעות חיקויים. הייתי מחקה כל דבר שזז", אמרה. לדבריה, זו הסיבה שהיא מבצעת את הקולות והצלילים הייחודיים בשירים שלה, כמו קולות של תרנגולת בשיר הזכייה באירוויזיון או מבטא מיוחד בשירה החדש "נהנה בננה".

ברזילי הודתה לצוות הסובב אותה, והדגישה כי היצירה והעשייה שלה היא תוצאה של עבודה קשה של קבוצת אנשים גדולה. "אני עובדת קשה על המוזיקה שלי ואני גאה בי ובצוות שלי על היצירה הזאת. אני אסירת תודה על הגורל המצחיק הזה ועל השמחה הלאומית שהבאנו לפה. לא הכול בזכות הכישרון שלי, זה צוות שלם של 25 אנשים במשלחת, שלכל אחד מהם יש תפקיד מטורף".