נטע אלחמיסטר בריאיון: "לא מצטערת שפרצתי דרך אינסטגרם"

עם 1.6 מיליון עוקבים ברשת, הדוגמנית ואשת העסקים היא כבר מזמן לא הנערה שנאבקה להתבלט בסוכנות "רוברטו": "היום אני לא מגיעה למלהק שיגיד אם אני מתאימה, אני מגיעה בעצמי עם דרישות"

זמן צפייה: 10:44

הישראלים התרגלו לראות את נטע אלחמיסטר בכל מקום: על שערי מגזינים, על שלטי חוצות, בהפסקות הפרסומות והשנה הבחינו בה גם מעבר לים – כשהזמר מאלומה הציע לה תפקיד ראשי בקליפ שלו. יש לה 1.6 מיליון עוקבים באינסטגרם, ועל פי הנתונים שפרסם לאחרונה מגזין פורבס, הכנסתה מהרשת החברתית בלבד עומדת על 3.5-5.5 מיליון שקלים בשנה. אם תשאלו אותה מה היא עושה בחיים היא תענה "אשת עסקים ודוגמנית" – בסדר זה.

כיום כולם מכירים את שמה, אך זה לא תמיד היה ככה. את דרכה התחילה בסוכנות "רוברטו" ונאבקה כדי להתבלט. "העולם שלפני האינסטגרם הוא הרבה פחות מחבק", היא נזכרת. "אני הגעתי לכמה אודישנים וקיבלתי 'לא'"

עוד בחדשות 13:

מיזם להעצמה נשית וסדרה על תאיר ראדה: מורן אטיאס חוזרת לישראל

אורין ג'ולי מנסה לפרוץ את תקרת הפלדה של תעשיית הנשק

אינסטגרם זה כבר פאסה: כך כבשה "טיק טוק" הסינית את בני הנוער

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | צילום: חדשות 13

"בתור אחת שגדלה במקום שתמיד הייתי בולטת במראה שלי לפחות ממה שאמרו לי, להגיע למקום שאני נבלעת בין כל כך הרבה בחורות יפות, זה היה לי קשה, כי פתאום הייתי במקום שלא נוח לי, וגם ככה הייתי ילדה ביישנית", סיפרה. "היום אני לא הולכת למלהק שאומר לי אם אני מתאימה או לא, אלא אני מגיעה וכבר יש לי דרישות".

למרות הזיהוי החזק שלה עם הרשתות החברתית, אלחמיסטר מסתייגת מהתואר. "אני לא אוהבת את ההגדרה 'אינסטגרמית', כי ייאמר לזכותי שאני ברחתי מהדרך הזאת ולא רציתי להיות מקובעת רק באינסטגרם", אמרה. "אני לא מצטערת על הדרך שלי, להפך, הפלטפורמה מינפה אותי. אין פה ספק בכלל, אבל היום אני עושה הרבה מעבר לזה. אני פיצחתי איזשהי דרך שאנשים לקח להם המון זמן להבין אותה. אם אני גם בין הראשונות, אז אני שמחה שאני חלק מזה".