מצחיקונת: השחקנית נלי תגר שולחת זרועות לכל הכיוונים

הכוכבת שפרצה לחיינו לפני 5 שנים בסרט "אפס ביחסי אנוש" מציגה בימים אלו מופע סטנדאפ ומשתתפת בסרט "בשורות טובות": "האודישן שלה היה כ"כ טוב שבמשך 3 ימים הלכתי ברחוב ולא הפסקתי לצחוק"

זמן צפייה: 14:07

חמש שנים עברו מאז התפוצץ הכישרון של השחקנית נלי תגר על המסך בסרט "אפס ביחסי אנוש", ומאז היא הספיקה לשלוח זרועות לכל כיוון אפשרי: היא גילמה את המרשעת בתוכנית הנוער "או בוי", את העיתונאית המיוסרת ב"חטאים" של אבי נשר ובמקביל היא אף כותבת גם לתוכנית "גב האומה". בימים אלו היא מופיעה על המסך הגדול בסרט "בשורות טובות" ועל הבמות הקטנות עם מופע הסטנדאפ שלה.

את מערכות היחסים המורכבות במשפחה, שמופיעות בסרט החדש שעוסק בטיפולי פוריות והמרוץ לתינוק, תגר מכירה מקרוב. אחרי שנים של מערכת יחסים מורכבת עם אמה, החליטה לקחת אותה לטיפול זוגי, שם למדה שזאת כנראה לא תפרגן לקריירה שלה. "הרגשתי שיש לה הרבה דברים לפתור ובסופו של דבר בשבילי זה עזר מאוד. עזר לי להבין שאני לא יכולה לחשוב שהיא תשתנה פתאום", אמרה. "שהיא פתאום תגיד לי 'אוקיי נלי, עד עכשיו הייתי סתם, לא נתתי מחמאות אבל עמוק בפנים...'. אתה יכול לדרוש מבנאדם רק מה שהוא יכול לתת".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

"אנשים לא מאמינים שאנחנו קיימים": הא-מיניים יוצאים מהארון

מיקרוסופט פתחה בבדיקה נגד חברה ישראלית שבה השקיעה

תרופה לעשירים בלבד: כך פגעה רפורמת הקנאביס הרפואי בחולים

מופע הסטנדאפ החדש של נלי תגר
מופע הסטנדאפ החדש של נלי תגר | צילום: חדשות 13

הסרט "בשורות טובות" נכתב על ידי ארז ומורן תדמור, על בסיס סיפור חייהם. "אני לא יודעת איך ארז סבל אותי, אני אומרת דוגרי", אמרה מורן על התקופה שבה ניסו להביא ילד לעולם. "זה בכי כל יום וכל לילה, וזה לא לישון בלילה. בוא נגיד שנלי, מה שעובר עליה בסרט, זה בקטנה ממה שאני עברתי. אני הייתי הרבה יותר משוגעת". תדמור סיפר שהחיבור עם תגר היה מיידי. "כשהיא הגיעה לאודישן פעם ראשונה", נזכר. "היא הייתה כל כך טובה ששלושה ימים אחר כך הייתי הולך ברחוב וצוחק".