טלטלה בבית״ר י-ם: משה חוגג הפקיד את זכויות הניהול בידי נאמן

בעל הקבוצה החל מ-2018 החליט להפקיד את זכויות הניהול שלה בידי עו"ד יצחק יונגר, שגם יחפש עבורה רוכש חדש. חוגג: "לא אמשיך להשקיע במקום בו לא מעריכים את תרומתי ולא מכבדים את משפחתי"

זמן צפייה: 01:34

בעלי קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, משה חוגג, הודיע היום (ראשון) כי החליט להפקיד את זכויות הניהול של הקבוצה בידי עורך הדין יצחק יונגר, אשר ישמש כנאמן, יגבש תוכנית כלכלית חדשה ויחפש עבורה רוכש חדש.

חוגג, שרכש את הקבוצה בשנת 2018 כתב בפייסבוק: "מוזר לכתוב פוסט סיכום אחרי כל כך מעט זמן, כשרכשתי את בית"ר חשבתי שיום אחד אעביר אותה לבן שלי, הייתה לי תוכנית, מצד אחד אשקיע המון כסף שלטווח הארוך יחזיר את בית"ר למקום שבו היא צריכה להיות, מצד שני אעקור את האלימות והגזענות שהפכו להיות כמעט שם נרדף של המועדון הזה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

לפיד למקבילו הרוסי: "התקדמות הגרעין של איראן – בעיה עולמית"

"העיר הכי כיפית בעולם": ת"א ברשימת הערים הטובות של טיים אאוט

פרשת אונס בת 14 באשדוד: כתבי אישום נגד שלושת המעורבים

חוגג הוסיף וציין: "בית"ר ירושלים היא לא עסק. אני ואחרים לפני תרמנו המון כסף למועדון הזה עבור הקהילה שלו. מעולם לא ביקשתי מדליה, גם לא תודה קטנה, מצד שני, עם כל הכבוד, לא יעלה על הדעת שאתרום כל חודש בחודשו סכומי עתק, כמעט 120 מיליון שקלים, וכשאכנס לאצטדיון אשמע קללות בלתי פוסקות עליי, על אישתי ואפילו על ילדיי".

"ההגעה לבית"ר עשתה לי לא מעט נזקים, הפכתי למטרה לחבורה של סחטנים שניצלו את הפרופיל הגבוה שלי על מנת להזיק לי דרך התקשורת ולפגוע בשמי ובעסקיי. למרות זאת, לפרסום מעט יתרונות והמון חסרונות אך לא הייתי עוזב את המועדון אם לא הייתי מרגיש שזהו רצון הקהל הרחב", הוא סיכם, "לאחר התלבטות ארוכה ובהתייעצות עם בני משפחתי החלטתי להפקיד היום את זכויות הניהול בידי נאמן שיפעל להשגת איזון תקציבי ומציאת רוכש חדש. לא אמשיך להשקיע כספים במקום בו לא מעריכים את תרומתי ולא מכבדים את משפחתי".

בסוף 2020 חתם חוגג על עסקה למכירת כמחצית מהבעלות על המועדון לשייח' מאיחוד האמירויות. עם זאת, בעקבות בדיקה שנערכה, נמצא שרוב הונו המוצהר של השייח' הוא בצורת אגרות חוב לא מהימנות שאינן סחיר וערכן נמוך.  בסופו של דבר העסקה, שעוררה ביקורת בקרב חלק מאוהדי הקבוצה, לא יצאה לפועל.